نسخه چاپی

واكنش مدیر پرسپولیسی به پاداش ۸۵ میلیون تومانی

كاشانی گفت: زمانی كه یك هوادار كمك شخصی به اعضای تیم می كند، دیگر نیازی نیست در حساب خزانه واریز شود اما اگر كمك به باشگاه شده باشد باید در حساب خزانه قرار بگیرد تا پول های واریزی مشخص شود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، هنوز از مسئله خوشگذرانی بازیکنان خود قبل از بازی با الهلال عربستان رهایی پیدا نکرده بودند که حاشیه ای جدید برای آنها به وجود آمد.

گفته می شود یک تاجر ایرانی مقیم امارات چند صد میلیون تومان را به باشگاه پرسپولیس به عنوان کمک هواداری هدیه می دهد. مسئولان باشگاه هم 25 هزار درهم معادل تقریبی 25 میلیون تومان از این پول اهدایی به بازیکنان بعد از برد الاهلی پاداش دادند.

نکته قابل توجه این است که سه نفر از کارمندان باشگاه مبلغی حدود 85 میلیون تومان دریافت کردند. با توجه به اینکه پرسپولیس یک باشگاه دولتی محسوب می شود و باید کمک هواداران در حساب خزانه واریز شود اما گفته می شود مسئولان پرسپولیس این پول در حساب باشگاه نریختند.

به هر حال معلوم نیست که چرا مسئولان پرسپولیس این هدیه را رسانه ای نکردند و بعد از مدتی این موضوع فاش شد.

پول اهدایی هوادار متمول به حساب شخصی واریز شده است

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما به نظر می رسد این موضوع شایعه ای بیش نباشد چرا که باشگاه همواره در مورد مبالغ واریزی شفاف سازی می کند.

او ادامه داد: زمانی که یک هوادار کمک شخصی به اعضای تیم می کند، دیگر نیازی نیست در حساب خزانه واریز شود اما اگر کمک به باشگاه شده باشد باید در حساب خزانه قرار بگیرد تا پول های واریزی مشخص شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در آسیا نیاز به آرامش دارد اما بعضی از افرادحاشیه برای تیم درست می کنند که اقدامشان درست نیست.

۱۳۹۶/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...