نسخه چاپی

نامه باشگاه استقلال به پرسپولیس

عکس خبري -نامه باشگاه استقلال به پرسپوليس

اعضای تیم استقلال در خصوص مسائل مالی اقداماتی را انجام دادند كه به نتیجه نرسیده و در این میان اعضای هیئت مدیره نیز با شرایط ایده آلی همراه نیستند، اما استقلالی ها از سوی وزارت ورزش نیز حمایت نشدند.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از حضور اعضای جدید هیئت مدیره در باشگاه استقلال و آغاز همکاری آنها با آبی ها، مسئولان تصور داشتند که مشکلات این تیم حل می شود و اعضای تیم می توانند به مشکلات مالی خود پایان دهند اما این اتفاق رخ نداده است و اعضای هیئت مدیره شرایط و توانایی لازم برای کمک مالی به استقلال را ندارند.

گفتنی است، استقلالی ها نامه اعتراض خود را به وزارت ورزش ارائه کرده و خواستار بررسی شرایط توسط مسئولان در وزارت شدند.

شايان ذکر است، مسئولان تیم استقلال انتظار رسیدن بودجه در نظر گرفته شده برای تیم را داشتند اما این اتفاق رخ نداده است و آبی ها همچنان در انتظار دریافت این مبلغ هستند که عنوان شد نزدیک به 5 میلیارد است اما این اتفاق رخ نداده است.

پیش از این عنوان شد مبلغ کمک وزارت در ابتدای فصل به آبی ها ارائه می شود اما این اتفاق رخ نداد و اعضای این تیم همچنان منتظر رسیدن به شرایط ایده آل مالی از سوی مسئولان در وزارت هستند اما هیچ خبری مبنی بر تحقق این امر وجود ندارد و اعضای این تیم نمی توانند روی بودجه دریافتی حساب ویژه باز کنند زیرا در حال حاضر تنها حامی مالی و کمک اطرافیان می تواند استقلال را به شرایط ایده آل نزدیک کند.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...