نسخه چاپی

نبايد اجازه بدهيم كره جنوبي در تهران به جام جهاني صعود كند

عزیزی: دشمن علی كریمی دشمنان فوتبال هستند

عکس خبري -عزيزي: دشمن علي کريمي دشمنان فوتبال هستند

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تحت هر شرایطی امیدوارم تیم ملی مقابل كره جنوبی نتیجه بگیرد.

به گزارش نما، خداداد عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم در بازی حساس و سختی که تیم مقابل کره جنوبی دارد، نتیجه بگیریم همیشه بازی های سخت برای ما بهتر بوده و در چنین دیدارهایی بهتر کار کرده ایم تیم ملی هر شرایطی که دارد برایم مهم نیست و فقط دوست دارم در این بازی حساس نتیجه بگیریم امتیازات بازی با کره جنوبی خیلی برای ما مهم است و دوست دارم در این بازی حساس نتیجه بگیریم.

وی افزود: کره جنوبی در حال حاضر تیم خوبی است شک نکنید که کره جنوبی تیم سرحال، آماده و خوبی دارد آنها برای برد به تهران می آیند چون اگر بتوانند مقابل ما در ورزشگاه آزادی پیروز شوند صعودشان به جام جهانی 2014 برزیل را حتمی می کنند اما بچه های ما نباید چنین اجازه ای را به کره جنوبی بدهند چرا که شرایط ما در جدول چندان خوب نیست و خودمان به امتیازات این بازی به شدت نیاز داریم.

مهاجم سابق تيم ملي کشورمان اظهار داشت: شنیده ام که کی روش خیلی قاطع گفته که کره جنوبی را شکست می دهیم من این حرف را قبول ندارم و گفتن چنین حرفی اصلاً منطقی نیست به نظر من منطقی نیست که قبل از بازی کسی قاطعانه بگوید که حریف را می بریم شاید کی روش در چنین مقطع حساسی برای روحیه دادن به بازیکنان تیم ملی ایران چنین حرفی زده است.

وی افزود: مطمئن هستم که مردم برای این بازی به استادیوم می آیند چون بازی سخت و سرنوشت سازی است و بحث ملی است در چنین شرایطی که تیم ملی بازی حساس و سرنوشت سازی دارد مطمئناً مردم تیم ملی را تنها نمی گذارند و استادیوم آزادی را پر می کنند چون بحث ملی است.

عزيزي تصريح کرد: تماشاگران در این بازی حساس که تیم ملی به امتیاز احتیاج دارد و حریفش تیمی مثل کره جنوبی است نقش خیلی مهمی دارند.

وي بيان داشت: به نظر من تماشاگران فقط باید تیم ملی را تشویق کنند و اصلاً سمت مسائل متفرقه و حاشیه ای نروند چون هیچی بهتر از تشویق و روحیه دادن به تیم ملی نیست تشویق هواداران تیم ملی باعث تخریب روحیه بازیکنان کره جنوبی می شود و این اتفاق بسیار خوبی برای تیم ما خواهد بود.

وی افزود: علی کریمی شرایط خاصی را در هفته های اخیر داشته اما علی مهره کارآمدی است واقعاً متأسفم چون بلایی سر علی کریمی می آوریم که یک مربی خارجی مثل کی روش دست به کار می شود تا علی را زنده کند امیدوارم علی کریمی در مقابل کره جنوبی فوتبالی بازی کند که دهن همه را ببندد از نظر من دشمنان علی کریمی دشمنان فوتبال ما هستند اما مطمئن هستم که کریمی مقابل کره جنوبی خیلی خوب بازی خواهد کرد.

عزیزی در پایان گفت: حاشیه ها و فضای موجود هیچ تأثیری روی علی کریمی ندارد چون او یک فوتبالیست حرفه ای است و از این روزها زیاد دیده است اما این فضا انگیزه علی کریمی را بیشتر می کند و فوتبال بسیار خوبی مقابل کره جنوبی بازی خواهد کرد.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...