نسخه چاپی

ظریف: استقلال‌خواهی امروز، میراث امام راحل است

یكی از ابعاد مهم قدرت جمهوری اسلامی، قدرت معنایی است و بخش مهمی از آن از پیام انقلاب اسلامی سرچشمه می‌گیردكه این پیام، استقلال‌خواهی و خودباوری ما است كه میراث امام راحل است.

به گزارش نما به نقل از دفاع پرس، «محمدجواد ظریف» در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با بیان این‌که یکی از ابعاد مهم قدرت جمهوری اسلامی، قدرت معنایی است و بخش مهمی از آن از پیام انقلاب اسلامی سرچشمه می‌گیرد، اظهار کرد: این پیام، استقلال‌خواهی و خودباوری ماست که میراث امام راحل است و این نکته باید در چهل سالگی انقلاب در کنار بحث دیگری که مطرح شد، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بحث دیگر همان نقش مردم است و اگر ما از دو جای مهم قدرت می‌گیریم یکی حضور مردم است که توانسته جنگ، تحریم و همه فشارها را خنثی کند و دوم پیام واقعی انقلاب اسلامی است که خود باوری و استقلال است.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: در بعد خارجی که محدوده وزارت امور خارجه است و ما می‌توانیم کمک کنیم حتما در خدمت دوستان خواهیم بود که بتوانیم این بعد مهم قدرت جمهوری اسلامی که ناشی از انقلاب اسلامی است را در چهلمین سال پیروزی انقلاب به جهان بهتر عرضه کنیم.

۱۳۹۶/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...