نسخه چاپی

مربی پدیده استعفا داد

مدیرفنی پدیده در تصمیمی غیرمنتظره از ادامه همكاری با این باشگاه لیگ برتری صرف نظر و با انتشار متن استعفای خود جدایی خود را علنی كرد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، محمد تقوی مدیرفنی باشگاه پدیده که از ابتدای فصل جاری بعد از نزدیک به 15 سال دوری از ایران به میهن برگشت تا با کوچ به مشهد استارت مربیگری خود را در لیگ برتر بزند تنها بعد از گذشت هشت هفته بنا به دلایلی قید ادامه همکاری با باشگاه پدیده و رضا مهاجری را زد و استعفا کرد.

ستاره های سال های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال که در یک دهه گذشته مشغول گذراندن کلاس های مربیگری FA زیر نظر مدرسان اتحادیه فوتبال انگلیس بود در متن استعفای خود آورده است:

بسمه تعالی

اینجانب محمد تقوی عضو کادر فنی باشگاه پدیده علی رغم رابطه بسیار خوب با باشگاه پدیده به عنوان اولین باشگاه ایرانی که اینجانب درساحت مربی افتخارهمکاری با آن را داشتم تا خاطره ای رنگین را برای بنده رقم زدند به واسطه عدم پایبندی به قول ها و قرارهای فی مابین فارغ از هرگونه رابطه قراردادی و حرفه ای توسط دوست ارجمندم آقای رضا مهاجری که اینجانب صرفاً به واسطه دعوت و خواست ایشان بعد از سال های متمادی به میهن عزیزم بازگشتم مراتب استعفاء و انقطاع همکاری خود را با باشگاه پدیده اعلام می دارد.

ضمن تشکر و قدردانی از محبت ها و حمایت های بی دریغ گروه مدیریت باشگاه به ویژه مدیر عامل محترم آقای دکتر کریمویی امید است روند توفیقات آن باشگاه محترم در سایه سار الطاف امام هشتم مستمر و دائمی باشد. جا دارد در این میان از مردم خونگرم و فوتبالدوست مشهد به ویژه طرفداران پدیده نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که در مدت حضورم در مشهد هیچ گاه من را تنها نگذاشتند.

ارادتمند شما محمد تقوی

۱۳۹۶/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...