نسخه چاپی

پروفسور قهرمان معدل امتیازگیری در لیگ برتر

نتایج برانكو ایوانكوویچ با پرسپولیس این تیم را در صدر بهترین مربیان لیگ برتر فوتبال ایران از نظر امتیاز گیری قرار می دهد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، آمار و اطلاعات امروز یکی از مهمترین ابزار برای سنجش عملکرد در بخش ها و سطوح مختلف به حساب می آید. براساس آمار، در میان امتیازات مربیانی که در لیگ برتر ایران مربیگری کرده اند، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته است.

او با میانگین ۱/۹ امتیاز در هر بازی بهترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به حساب می آید. نفر دوم این لیست ملادن فرانچیچ هموطن برانکو است که همراه با فولاد قهرمان لیگ برتر شد. میانگین امتیازات کسب شده توسط این مربی ۱/۸ در هر بازی است. نفر سوم این لیست امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از نظر میانگین امتیاز در هر بازی پایین تر از برانکو و فرانچیچ قرار دارد؛ البته همانطور که گفته شد قلعه نویی با ۵ بار قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و سپاهان، دو نایب قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز و یک مقام سومی به همراه تیم استقلال پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر به حساب می آید.

۱۳۹۶/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...