نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده:افشارزاده وقت نداشت به هیات مدیره بیاید

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت كه در جلسه دیروز هیات مدیره، به بررسی مسایل روز باشگاه و برنامه‌ریزی كوتاه و بلند مدت پرداخته شد. او همچنین گفت كه وزیر جهاد كشاورزی با اعطای 30 هكتار زمین به استقلال برای ساخت ورزشگاه اختصاصی موافقت كرده است.

به گزارش نما، علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جلسه روز گذشته هيات مديره باشگاه استقلال، اظهار كرد: در جلسه ديروز از قلعه‌نويي و پورحيدري دعوت كرديم تا گزارشي فني از تيم و برنامه‌هاي كه براي ادامه كار دارند ارائه كنند. همچنين هيات مديره از تلاش‌هاي كادر فني و امير قلعه‌نويي تشكر كرد و مسايل روز باشگاه مورد توجه قرار گرفت.

وي ادامه داد: ما براي باشگاه به صورت كوتاه مدت و بلند مدت برنامه‌ريزي ‌كرده‌ايم. در برنامه كوتاه مدت به دنبال اين هستيم كه مسايل مالي تيم را بهبود ببخشيم. از آنجايي كه بودجه وزارتخانه كمي دير ابلاغ شد مسئولان وزارت ورزش و جوانان نتوانستند مبلغي كه بايد به ما پرداخت مي‌كردند را بدهند و از همين رو ما به مشكل برخورديم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من هم گزارشي از مسايل مالي ارائه دادم. قرار بود نيمي از 17 ميليارد هزينه كل باشگاه كه 8.5 ميليارد مي‌شود را تهيه كنم كه آن را تامين كردم و گزارشش را به هيات مديره ارائه دادم. البته اين مساله به اين معنا نيست كه مبلغ را به طور كامل دريافت كردم و روي ميز هيات مديره گذاشتم. چك‌هاي اسپانسر ما مدت دار است و كم‌كم بايد پرداخت شود، ولي من 50 درصدي كه وظيفه‌ام بود را تامين كردم و هيات مديره نيز از اين بابت از من تشكر كرد.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به برنامه‌هاي بلند مدت اين باشگاه گفت: در برنامه‌هاي آتي هم در نظر داريم كه براي استقلال استاديومي بسازيم. در اين راه نجف‌نژاد تلاش زيادي كرده است. من هم به اتفاق او با وزير جهاد كشاورزي دو جلسه برگزار و تقاضا كرديم كه 30 هكتار زمين بدهند تا بتوانيم براي ساخت استاديوم كارمان را آغاز كنيم. وزير جهاد كشاورزي هم با ديد مثبت به اين مساله نگاه كرد و دستور داد تا از زمين‌هاي منابع طبيعي كه مي‌توانستند در اختيار ما قرار بگيرند بخشي را به ما بدهند. ما هم هفته‌ قبل دو زمين را ديديم و بايد در جلسه‌اي بين اين دو زمين يكي را انتخاب كنيم.

فتح‌الله‌زاده همچنين درباره استعفاي بهرام افشارزاده از هيات مديره استقلال و اين كه چه كسي جايگزين او خواهد شد؟ اظهار كرد: جايگزين اعضاي هيات مديره را وزير ورزش و جوانان مشخص مي‌كند و در حيطه وظايف ما نيست. چيزي كه من متوجه شده‌ام اين است كه افشارزاده به دليل تغييراتي كه قرار است در اساسنامه كميته ملي المپيك ايجاد شود و مشكلاتي كه در انتخابات وجود دارد زمان كافي براي حضور در هيات مديره را نداشت و به همين خاطر استعفا داد. اين بحثي بود كه مطرح شد و من بيشتر از اين اطلاعي ندارم.

او همچنين درباره حضور قلعه‌نويي در تمرينات نيز گفت: ان‌شاءالله امير قلعه‌نويي از فردا تمرينات را به طور جدي همراه با ساير بازيكنان پيگيري خواهد كرد.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره خبري مبني بر شكايت توزي از اين باشگاه به فيفا گفت: در قرارداد توزي آمده است كه اگر نتوانيم به موقع قرارداد او را پرداخت كنيم و او هم نتواند حضور در استقلال را تحمل كند، مي‌تواند قراردادش را فسخ كند.

وي افزود: البته او نمي‌تواند از ما غرامت بگيرد و اين مساله در قراردادش نيامده است. او تنها مي‌تواند قراردادش را فسخ كند ضمن اين كه اگر هر بازيكني دلش با استقلال نباشد قراردادش فسخ مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سوال كه آيا جدايي بازيكنان در كار تيم اخلال ايجاد نمي‌كند؟ گفت: خير. ما هافبك هاي خوبي ديگري هم داريم و از اين بابت براي ما هيچ مشكلي پيش نمي‌آيد. ضمن اين كه چند بازي ديگر به پايان نيم فصل مانده است و آن زمان ما تغييراتي را در تيممان ايجاد خواهيم كرد.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...