نسخه چاپی

پرسپولیسی‌ها می‌دانند كه الان وقت تماس با بازیكن نیست

مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی گفت: پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای جذب رضا حقیقی در نیم فصل نداده است و حتما آنها می‌دانند كه الان وقت تماس گرفتن با یك بازیكن نیست.

به گزارش نما، جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رضا حقیقی برای انتقال این بازیکن در نیم فصل تصریح کرد: "چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است". ما خودمان به حقیقی نیاز داریم و نمی‌توانیم او را از دست بدهیم. ضمن اینکه هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس در این خصوص مطرح نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا محمد رویانیان با شما تماسی در این باره نداشته است؟ تاکید کرد: نه رویانیان و نه هیچ کس دیگری از پرسپولیس حرفی نزده‌ است. به نظرم برادران ما در پرسپولیس آنقدر خِبره شده‌اند که بدانند در این مقطع از فصل با بازیکنان تماس نگیرند! در هر صورت ما نه حقیقی و نه هیچ بازیکن دیگری را تا آخر فصل از دست نخواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه فجر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از ادامه بحث انتخابات هیات فوتبال استان فارس گفت: جرم ما این بوده که مجمع فوتبال استان فارس را برگزار کردیم. اداره ورزش می‌خواهد آیت‌اللهی رئیس نباشد در حالی که 35 نفر از 38 نفر اعضای حاضر در مجمع به ایشان رای داده‌اند.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...