نسخه چاپی

جلال حسینی: كره نسبت به ما كار سخت تری دارد

عکس خبري -جلال حسيني: کره نسبت به ما کار سخت تري دارد

سید جلال حسینی مدافع میانی تیم ملی نسبت به بازی حساس مقابل كره جنوبی امیدوار است و از تماشاگران می خواهد كه تیم ملی را در این بازی تنها نگذارند.

به گزارش نمابه نقل ازخبرآنلاین؛ او در آستانه یک هفته مانده به بازی مقابل کره جنوبی می گوید:«خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما نسبت به بازی قبلی در وضعیت بهتری هستیم و از طرفی چند بازیکن غایب که در بازی با لبنان حضور نداشتند به تیم اضافه می شوند و این شرایط تیم ما را بهتر می کند. بازیکنان هم از لحاظ روحی و فنی فرم مطلوبی دارند و آماده ایم که کره را شکست داده و باخت قبلی به لبنان را جبران کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری بازی با کره برای ما بسیار سخت و حساس است تاکید می کند: «بله، قبول دارم ولی برای آنها هم همینطور است، حتی سخت تر. ما در زمین خودمان بازی می کنیم و از حمایت هوادران بهره می بریم و این یک امتیاز مثبت است. با این حال باید قبول کرد که کره تیم بی تجربه ای نیست و خیلی باید باهوش بازی کنیم.»
او در مورد استقبال هواداران از این بازی می گوید:«شرایط هر بازی با بازی های دیگر فرق دارد.ما از آنها می خواهیم که ورزشگاه را پُر کنند چرا که به حمایت شان نیاز داریم. هواداران تیم ملی هم اهمیت این مسابقه را درک می کنند و قطعا به استادیوم می آیند. قرار نیست به فکر بازی قبلی باشیم در ضمن گفتم که هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. در بازی با لبنان هم آنها با خوش شانسی به پیروزی رسیدند.»
حسینی در ادامه حرف هایش در مورد وضعیت پرسپولیس می گوید: «ما از ابتدای فصل فراز و نشیب داشتیم ولی فکر می کنم اوضاع کمی بهتر شده و بعد از تعطیلات تلاش می کنیم تا نتایج بد بازی های گذشته را جبران کنیم.»
حسینی در مورد اخراج علی کریمی و اینکه از مانوئل خواسته او را برگرداند می گوید: «بله، من از ایشان خواهش کردم و امیدوارم تصمیم او در مورد کریمی عوض شود چرا که پرسپولیس به حضور او احتیاج دارد. من نمی توانم در مورد جزئیات این موضوع و اتفاقاتی که افتاده صحبت کنم ولی دوست دارم کریمی هر چه زودتر برگردد و آقای رویانیان هم این قضیه را مدیریت کند. او برای پرسپولیس سالها زحمت کشیده و نزد هواداران هم محبوب است و بودنش قطعا به سود پرسپولیس خواهد بود.»

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...