نسخه چاپی

واكنش مدیر شبكه مصری به تاسیس شبكه ایرانی

مدیر شبكه المحور مصر در مقاله‌ای با عنوان «وثبة (الهوسا) الإیرانیة !» نگرانی خود را از تاسیس جدیدترین شبكه برون مرزی صداوسیما اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، أشرف عبد المنعم مدیر شبکه المحور مصر در مقاله‌ای با عنوان «وثبة (الهوسا) الإیرانیة !» که دیروز سه شنبه در خبرگزاری الاهرام منتشر شد، نگرانی خود را از تاسیس جدیدترین شبکه برون مرزی صداوسیما اعلام کرد.

وی تلاش‌های حرفه ای و منسجم برای تاسیس شبکه ماهواره ای Hausa TV را ، به منزله استفاده ایران از سلاح رسانه‌ای توصیف کرد و هدف این شبکه را ارسال پیام‌های جمهوری اسلامی ایران برای بزرگترین جوامع افریقایی بویژه در نیجریه ، نیجیر، کامرون، ساحل عاج، چاد توگو و غنا اعلام کرد.

أشرف عبد المنعم، در مقاله اش ضمن ایراد فهرست بلندی از اتهامات واهی در خصوص اهداف راهبردی جمهوری اسلامی ایران در افریقا، از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، تاکید کرد ایرانی ها درحال تلاش برای دفاع از عقاید و ترویج اندیشه هایشان و حمله به دشمنانشان در افریقا هستند.

پیش از این نیز رسانه های معاند با ایران اسلامی، تلاش هایی را برای تحریف ماموریت‌های جدیدترین شبکه برون مرزی صداوسیما انجام داده بودند ولی این بار انتشار اظهارات مدیر شبکه ماهواره ای المحور مصر در یکی از مشهورترین خبرگزاری های منطقه افریقا و عربی و اعتراف وی به نگرانی عمیقش از تلاش های حرفه ای و منسجم ایران اسلامی در تاسیس شبکه Hausa TV، نظر محافل رسانه ای را به خود جلب کرده است.

شبکه Hausa TV با شعار نزدیکی قلب ها از هفته گذشته ، فعالیت های آزمایشی را در فضای مجازی آغاز کرد و بنابر سخنان چندی پیش معاون برونمرزی سازمان صدا وسیما ، پخش آزمایشی این شبکه در ماه های اینده آغاز خواهد شد

۱۳۹۶/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...