نسخه چاپی

نه شغلی دارم، نه پشتوانه‌ای؛ با 35 سكه چه كنم؟

عکس خبري -نه شغلي دارم، نه پشتوانه‌اي؛ با 35 سکه چه کنم؟

ملی‌پوش فوتبال 7 نفره معلولین و جانبازان گفت: با تعداد سكه‌هایی كه به رشته‌های تیمی اهدا كردند، انگیزه‌هایمان خرد شد؛ نمی‌دانم با 35 سكه چه كنم.

به گزارش نما، احسان غلامحسین‌پور بوشهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تعداد سکه‌های اهدا شده به ورزشکاران پارالمپیکی اظهار داشت: ابتدا من یک سؤال از شما دارم؛ آیا ورزشکاران رشته‌های تیمی کمتر از رشته‌های انفرادی تلاش می‌کنند. ما تمام زندگی خودمان را گذاشتیم و در پارالمپیک لندن حضور یافتیم، آن وقت سکه‌ها را نصف کردند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد سکه‌های اهدایی توسط وزارت ورزش به هیچ عنوان رضایت ندارم، ادامه داد: نمی‌دانم چگونه زندگی‌ام را بگذرانم؛ نه شغلی دارم و نه پشتوانه‌ای. چرا مسئولان بین رشته‌های تیمی و انفرادی تفاوت قائل می‌شوند.

ملی‌پوش فوتبال 7 نفره معلولین و جانبازان خاطرنشان کرد: چه گناهی کردم که عضو تیم ملی فوتبال 7 نفره هستم. پیش از آغاز رقابت‌های پارالمپیک از جیب خودمان هزینه کردیم و در رشت اردو گذاشتیم.

غلامحسین‌پور بوشهری تصریح کرد: از زمانی که پاداش خودم را دریافت کردم زندگی‌ام به هم ریخته است. با 35 سکه من چه کاری باید انجام دهم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال 7 نفره در پارالمپیک لندن نیز گفت: از عملکرد خودم و تیم راضی نیستم، چرا که لیاقت حضور در فینال را داشتیم، اما به هرحال فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم مسئولان بیشتر از ما حمایت کنند تا در پارالمپیک 2016 قهرمان شویم.

ملی‌پوش فوتبال 7 نفره معلولین و جانبازان بیان کرد: من هنوز جوایز پارالمپیک پکن را که استاندار شیراز وعده داده بود، دریافت نکرده‌ام. اینگونه است که انگیزه‌ها خرد می‌شود؛ من خودم به دلیل مریضی مادرم در مراسم شرکت نکردم، اما شنیدم ملی‌پوشان افسردگی گرفتند.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...