نسخه چاپی

واكنش كره شمالی به رزمایش جدید آمریكا

دولت كره شمالی یك روز پس از آنكه اعلام كرد برنامه تسلیحات اتمی خود را حتی با وجود تحریم‌های بین‌المللی تكمیل می‌كند، بار دیگر متعهد شد تا "شمشیر عدالت" خود را به دست گیرد و با موشك‌هایش گوآم آمریكا را هدف قرار دهد.

به گزارش نما؛ دولت کره شمالی یک روز پس از آنکه اعلام کرد برنامه تسلیحات اتمی خود را حتی با وجود تحریم‌های بین‌المللی تکمیل می‌کند، بار دیگر متعهد شد تا "شمشیر عدالت" خود را به دست گیرد و با موشک‌هایش گوآم آمریکا را هدف قرار دهد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی در گزارش روز جمعه خود آورده است: اگر امپریالیست‌های آمریکایی و دست نشانده‌های کره‌ای آن آتش جنگ اتمی را علیه ما بیافروزند، ما نیز با آنها مقابله می‌کنیم.

این خبرگزاری در این گزارش آورده است: آنها در صورت افروختن آتش جنگ علیه ما، دست کره شمالی را به سمت ماشه نزدیک تر می‌کنند تا ما دست به شدیدترین اقدامات مقابله‌ای بزنیم. تیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تلاش می‌کند تا کره شمالی را از طریق چنین تحریکات نظامی بی پروایی تحریک کند.

آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در روزهای آتی رزمایش نظامی 10 روزه‌ای را برگزار می‌کنند که در آن بمب افکن B-B1 و زیردریایی‌های اتمی استفاده می‌شود.

۱۳۹۶/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...