نسخه چاپی

حبيبي با تاكيد بر اينكه حرمت مجادلات لفظي سران قوا نبايد ناديده گرفته شود:

مصاحبه رئیس جمهور به فرصت طلبان اجازه فتنه گری داد

عکس خبري -راهکار حبيبي براي خدمت خاتمي به اصلاح طلبان

مصاحبه رئیس جمهوری نه تنها مشكلی را حل نكرد بلكه به فرصت طلبان اجازه داد فردای آن روز در بازار دست به آشوب و فتنه گری زنند .

به گزارش نما، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تدابیر قوای سه گانه در برخورد با توطئه های دشمن گفت: صدای واحد قوا، توطئه اخلال گران نظام اقتصادی را خنثی و آنها را رسوا می کند.
وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: قدرت اقتصادی کشور پشتوانه ارز و طلا و همت مسئولان و جوانان برومندی که در عرصه تولید ملی تلاش می کنند اجازه نمی دهد آمریکا و رژیم صهیونیستی در نظام اقتصادی و امنیت کشور اخلال کنند.
حبیبی با اشاره به شکل گیری اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: ملت ما،خطوط کلی اقتصاد مقاومتی را در دیدار های اخیر مقام معظم رهبری با دولت و اقشار گوناگون دریافت کرده است. زیر ساخت های اقتصادی کشور به گونه ای است که ما می توانیم راهبرد های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم. اکنون میلیون ها جوان در سراسر کشور که در عرصه تولید ملی نقش آفرینی می کنند در چنین مسیری قرار دارند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هیجانات بازار ارز طی سه هفته اخیر بیان داشت: چند نفر عمله استعمار و نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توانند اخلال در نظام معادلات ارزی کشور پدید آورند مگر اینکه دستهایی در داخل تسهیلاتی در اختیار آنان بگذارند و یا سو مدیریت چنین زمینه هایی را فراهم آورد.
وی افزود: غفلت دولت و دیگر قوا باعت می شود آنها چند روزی جولان دهند اما دست پر قدرت عدالت گلوی آنها را سرانجام خواهد فشرد این افراد وفق قوانین باید به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور به چوبه های اعدام سپرده شوند.
حبیبی تصریح کرد: برای مردم پذیرفته شده نیست عناصری با دست کاری در قیمت ارز در مدت کوتاهی صاحب هزاران میلیارد تومان ثروت شوند و آنوقت دولت و دستگاه قضایی دست روی دست بگذارند و تماشا کنند.
وی از دادستانی تهران به دلیل دستگیری 30 اخلال گر اصلی بازار ارز تجلیل کرد و خواستار تداوم آن شد و گفت: چرا از باب پیشگیری از جرم، قوه قضائیه و دولت زودتر اقدام نکرده اند؟دستگاه های اجرایی و قضایی موظفند همه افعال اخلال گران اقتصادی را رصد کنند و به موقع جلوی اخلال گران را بگیرند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: چه خوب بود رئیس جمهوری به جای فرافکنی، هویت آن 22 نفر اخلال گر اقتصادی مورد اشاره خودشان را بصورت احراز جرم ، در مصاحبه اعلام می کرد.
وی با گلایه از رئیس جمهور درباره مصاحبه سه شنبه هفته گذشته اظهار داشت: مصاحبه رئیس جمهوری نه تنها مشکلی را حل نکرد بلکه به فرصت طلبان اجازه داد فردای آن روز در بازار دست به آشوب و فتنه گری زنند .
حبیبی با تشکر از اقدامات جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار و بازاریان در مقابله با اخلال گران خاطر نشان کرد: بازار ممکن است از دولت به دلیل سهل انگاری در اعتناء به امور اقتصادی و مطالبات معیشتی مردم گلایه داشته باشد اما به منافقان و فتنه گران اجازه نمی دهد از این کلاه نمدی برای خود تهیه کنند.
وی با تشکر از رئیس مجلس در خویشتن داری و عدم پاسخگویی به مطالب ناروای رئیس جمهوری گفت : ما در شرایط کنونی نیاز به عزم واحد، اتحاد قوا و همبستگی ملی در مقابله با تهدیدات نظامی و تحریم های اقتصادی داریم. رهبر معظم انقلاب چندی پیش اختلاف قوا و مجادلات لفظی آنها را حرام اعلام کردند نباید این حریم نادیده گرفته شود .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی با نظم و انضباط خوبی برگزار شد . اعضاء جدید شورای مرکزی حزب تعیین شدند و در اولین فرصت دبیر کل انتخاب می شود و دور جدیدی از فعالیت حزب در چار چوب چشم انداز حزب موتلفه اسلامی شکل خواهد گرفت .
وی افزود: ما در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت می باشد هستیم. مهمترین ماموریت حزب را تلاش و همکاری در شکل گیری دولت اسلامی و نیز جامعه نمونه اسلامی از طریق کار آمدی نظام می دانیم.
وی ادامه داد: ما معتقدیم از طریق سکولار زدایی نظام رقابت های سیاسی و بهسازی آن می توانیم به این هدف نائل شویم.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل منطقه و جهان اظهار داشت: اروپا و آمریکا در دوره رکود، بیکاری و بحران اقتصادی سقوط کرده اند. آنها می خواهند مسایل و مشکلات خود را به دیگر کشورهای جهان منتقل کنند و از این مصیبت رها شوند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین اقدام مرسی رئیس جمهور مصر را دردادن مدال افتخار به خانواده سادات مورد سرزنش قرار داد و تصریح کرد: کسی که معاهده ننگین کمپ دیوید را امضا کرده است و ملت مصر را 30 سال به اسارت صهیونیسم در آورده چه افتخاری نصیب دولت مصر کرده است که شایسته تقدیر و دادن مدال افتخار شده است.
وی افزود: مردم مصر خواهان بازگشت عزت از دست رفته خود هستند و اخوان المسلمین باید به این مطالبه توجه کند. به نظر ما آقای مرسی مدال شرف را به کسی داده است که شرف ملت مصر را به حراج گذاشته است.
حبیبی در ادامه با اشاره به ناآرامی ها در مرز های سوریه و ترکیه گفت: جنگ ترکیه و سوریه یک فرصت برای صهیونیست ها است تا انتقام خود را از بشار اسد از طریق ترکیه بگیرند. این یک خطای تاریخی است و ما نباید شاهد برادر کشی در میان ملتهای مسلمان باشیم امیدوارم ترکیه پای در چنین وادی خطرناکی نگذارد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به تهدید تروریست ها مبنی بر کشتن گروکانهای ایرانی در سوریه بیان داشت: ایران تاکنون در مناقشات سوریه با همسایگان و نیز مسایل داخلی این کشور دخالتی نداشته است. نقش ایران یک نقش سازنده برای پایان دادن به برادر کشی و پیدا کردن یک راه حل سیاسی برای مشکلات است. اگر تروریستها دست به چنین جنایتی بزنند قطعا ایران برای تنبه آنها کاری خواهد کرد که پشیمان خواهند شد.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...