نسخه چاپی

بازیگر هالیوود ناكام بزرگ در انتخابات +عكس

عکس خبري -بازيگر هاليوود ناکام بزرگ در انتخابات +عکس

هیو جكمن بازیگر سینمای هالیوود برای بازی در فیلم "دونده جبهه" به كارگردانی "جیسون ریتمن" انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، هیو جکمن بازیگر سینمای هالیوود برای بازی در فیلم "دونده جبهه" به کارگردانی "جیسون ریتمن" انتخاب شد.

این فیلم داستان مبارزات ریاست جمهوری در سال 1988 را روایت می‌کند و در آن یک سناتور امریکایی به دلیل عاشق شدن تمام موقعیت های انتخاباتی خود را از دست می‌دهد.

مولی افریم، ورا فارمیگا، جی کی سیمونز، کاتلین دور، سارا پاکسون، مایک جاج و کوین پولاک از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر جکمن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جکمن از جمله بازیگر مطرح سینمای هالیوود است که فیلم‌های متنوعی را ایفا کرده است. چشمه، پرستیژ، بینوایان، مردان ایکس، زندانی از جمله آثاری هستند که جکمن در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

وی به تازگی در فیلم مجری بازی کرده است. فیلم سینمایی "بهترین مربی سیرک" به کارگردانی "مایکل گریسی" اکران بین‌امللی خود را از 25 دسامبر 2017 و از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

فیلمنامه این اثر موزیکال و بیوگرافیک را بیلی کاندن، جنی بیکس و مایکل آرندت به نگارش درآورده و تولید آن را کمپانی چرنین برعهده دارد. این اثر توسط فاکس قرن 21 پخش خواهد شد.

علاوه بر هیو جکمن، میشل ویلیامز، زک افران، زندیا، پائول اسپارک و ربکا فرگوسن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم نخستین اثر سینمای جکمن در سال 2017 محسوب می‌شود.

این فیلم داستان زندگی "پی‌تی بارنون" مجری مطرح امریکایی است که با حضور در یک سیرک و سفر به دور دنیا شهرت خاصی پیدا می‌کند.

۱۳۹۶/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...