نسخه چاپی

تصادف چند زائر ایرانی در عربستان

دنده‌بر بیان كرد: توجه به بزرگراه‌ها به ویژه در عربستان با توجه به سرعت زیاد اتومبیل‌ها و بی‌توجهی بعضی از زائران به نكات ایمنی متأسفانه باعث چندین تصادف رانندگی برای زائران شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس ستاد عملیات حج تمتع 91مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در روزهای گذشته چندین زائر بر اثر تصادف دچار شکستگی عضو شدند، گفت: زائران در عبور و مرور از خیابان‌های عربستان احتیاط کنند.

ولید دنده بر، با اشاره به انتقال و مراجعه چندین زائر به بیمارستان بر اثر تصادفات به ویژه در شهر مکه اظهار داشت: از زائران درخواست داریم ‌که در عبور و مرور خود از خیابان­ها و بزرگراه­ها رعایت احتیاط را کنند.

وی افزود: در چند روز گذشته چندین زائر بر اثر تصادفات دچار جراحات و شکستگی­ها شدند که خوشبختانه آسیب‌هایشان جدی نبوده است.

دنده‌بر بیان کرد: توجه به بزرگراه‌ها به ویژه در عربستان با توجه به سرعت زیاد اتومبیل‌ها و بی‌توجهی بعضی از زائران به نکات ایمنی متأسفانه باعث چندین تصادف رانندگی برای زائران شده است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت نکاتی از جمله عزیمت زائران به صورت ‌جمعی برای رفتن به حرم به‌ویژه هنگام تاریکی هوا، همراهی با کاروان برای انجام مناسک و اجتناب از انجام انفرادی اعمال، عبور از محل مخصوص عابر پیاده در همه حال، عدم عبور از خیابان قبل از سبز شدن چراغ عابران پیاده، عجله نکردن هنگام سوار یا پیاده‌شدن از اتوبوس‌ها و رعایت احتیاطات لازم در ازدحام ایستگاه‌های اتوبوس می­تواند سوانح ناشی از تصادف برای زائران را به حداقل برساند.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...