نسخه چاپی

ثبت‌نام شانس اول ریاست فدراسیون والیبال

نایب رئیس فدراسیون والیبال برای تصدی ریاست این فدراسیون و شركت در انتخابات به عنوان یك نامزد، ثبت‌نام كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ثبت نام نامزد‌های تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال از ۱۶ مهرماه آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

احمد ضیایی، نایب رئیس فدراسیون والیبال به عنوان دومین ثبت نام کننده برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال در هشتمین روز اقدام به ثبت نام کرد.

ضیایی کار‌های مدیریتی خود را از سال ۱۳۶۰ و در جهاد سازندگی استان آذربایجان غربی آغاز کرده است و از سال ۱۳۸۰ به عنوان فرماندار و معاون استاندار در شهر‌های مختلفی همچون پیرانشهر، بوکان، مراغه، مرند، اردبیل و کرج سابقه خدمت دارد.

وی همچنین ریاست دانشگاه پیام نور واحد مرند را بر عهده داشته است و در شرکت‌های متعددی همچون کشت و صنعت مغان، شرکت مادر تخصصی محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی و شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان مدیرعامل و یا عضو هیئت مدیره سابقه کاری دارد.

احمد ضیایی درباره انگیزه خود برای ثبت نام در انتخابات گفت: طبیعی است که انگیزه اصلی هر انسان عاقلی خدمت خواهد بود و من نیز از این امر مستثنی نیستم. حدود ۱۰ سال است که از نزدیک با والیبال ایران همراه بودم و در این مقطع احساس می‌کنم که باید بیشتر در خدمت والیبال باشم و به ورزش کشور کمک کنم.

نایب رئیس فدراسیون والیبال درباره برنامه‌های چهار سال آینده این فدراسیون در صورت کسب آرای مجمع انتخاباتی گفت: والیبال ایران در چند سال اخیر رشد و توسعه بسیار خوبی داشته است و اولویت مهم و سخت حفظ این جایگاه است که تلاش و کار شبانه روزی همه جانبه‌ای می‌طلبد. از طرفی هم باید در راستای سیاست‌های تدوین شده والیبال ایران طوری حرکت کنیم که بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ جزو چهار تیم برتر قرار گیریم و امیدوارم با تلاش مضاعف و به حول و قوه الهی و با کمک همه زحمت کشان والیبال ایران به این جایگاه دست یابیم.

پس از پایان مهلت ثبت نام مدارک نامزد‌ها برای وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود و پس از تایید ن‌هایی آنها، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از سوی وزرات ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

۱۳۹۶/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...