نسخه چاپی

ترامپ: توافق اقلیمی پاریس برای آمریكا مخرب بود

رئیس‌جمهور آمریكا در بنیاد «هریتج» تصریح كرد كه مردم آمریكا برای وی در اولویت قرار دارند و به همین دلیل از برخی توافقات یك‌طرفه بین‌المللی مخرب همچون توافق بین‌المللی آب و هوایی پاریس خارج شد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی در بنیاد «هریتج» درباره اقداماتی در خصوص مهاجران صورت داد، گفت: «من معتقدم که کشورهای قدرتمند، مرزهای مستحکمی دارند و مهم‌ترین وظیفه خدمت برای نیازهای آمریکا و مردم آمریکا است و این شامل اصلاحات معقول از جمله زهر چشم گرفتن از «شهرهای پناهنده‌پذیر» و پایان دادن به مهاجرت زنجیره‌ای است».

وی ادامه داد: «من همیشه نیاز کشورم را در اولویت قرار می‌دهم و این دلیل کناره‌گیری من از توافقات یکجانبه بین‌المللی همچون پیمان تجاری اقیانوس آرام و توافق اقلیمی پاریس می‌باشد. ورود به این توافقات برای کشور آمریکا مخرب بود».

رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: «همانطور که «رونالد ریگان» گفت، ما به صلح از طریق قدرت معتدیم. ما با رژیم‌های خطرناکی از کره شمالی گرفته تا ایران مقابله می کنیم».

ترامپ به راهبرد جدید خود در قبال ایران اشاره کرد و گفت: «من هفته گذشته، راهبردی را اعلام کردم که طبق آن تضمین شود که دیکتاتوری ایران هرگز به یک سلاح هسته‌ای دسترسی پیدا نمی‌کند».

وی تصریح کرد: « و همچنین تحریم‌های تروریستی سختی را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وضع کردیم».

۱۳۹۶/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...