نسخه چاپی

پرونده خیابان ناصرخسرو روی میز كمیسیون اصل نود

سخنگوی كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، از بررسی پرونده تغییر بافت خیابان ناصرخسرو، مسائل مربوط به حل معضلات داروهای تقلبی،‌ اعتیاد و مفاسد اجتماعی در این كمیسیون خبر داد.

به گزارش نما، مصطفي افضلي‌فرد در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به جلسه امروز كميسيون اصل نود گفت: عمده كار كميسيون اصل نود در جلسه صبح بررسي چند پرونده بود؛ پرونده‌ايي مربوط به تغيير بافت خيابان ناصرخسرو، مسائل مربوط به حل معضلات داروهاي تقلبي، اعتياد و مفاسد اجتماعي مورد بررسي قرار گرفت و بنا شد پس از تحقيقات ميداني در هفته آينده مسوولان مرتبط با اين موضوع از جمله شوراي شهر، شهرداري، معاونت عمراني وزارت كشور، معاونت شهرداري‌ها، نيروي انتظامي و برخي از اعضاي شوراي تامين اجتماعي، به جلسه كميسيون دعوت شده تا به يك نتيجه مطمئن و مصوب در اين رابطه برسيم كه به دنبال اجرايي كردن آن نيز خواهيم بود.

وي ادامه داد: پرونده بعدي درباره برداشت درآمد حاصل از صادرات نفت خام و فروش آن به نرخ روز بيش از ميزان مقرر در جداول قانون بودجه سال 88 كل كشور بود كه اشكالاتي نيز به اين پرونده در ديوان محاسبات گرفته شده بود و رسيدگي به آن در كميسيون اصل نود ادامه دارد تا تصميمات لازم اتخاذ شود.

نماينده مردم اردبيل در مجلس با بيان اينكه پرونده‌اي درخصوص عدم اجراي ماده 159 قانون برنامه چهارم در كميسيون اصل نود باز است، تصريح كرد: اين پرونده و گزارشي كه هيات تحقيق و تفحص از عملكرد برنامه چهارم در مجلس هشتم و در تاريخ چهارم دي ماه سال گذشته از تريبون مجلس قرائت كردند، در دست بررسي كميسيون اصل نود است.

افضلي‌فرد، همچنين از بررسي حدود 60 پرونده در جلسه بعدازظهر كميسيون اصل نود خبر داد و گفت: دستورات لازم درباره اين پرونده‌ها اتخاذ شد.

سخنگوي كميسيون اصل نود با اشاره به پرونده جديدي كه در دست بررسي است اظهار كرد: پرونده‌اي درباره ادغام صندوق‌هاي توسعه اشتغال روستايي، ازدواج جوانان و صندوق حمايت از فرصت‌هاي شغلي كه با اقدام آنها صندوق مهر امام رضا (ع) تشكيل شده، در كميسيون اصل نود در حال بررسي است كه شخصيت حقيقي آن از سوي ديوان محاسبات مورد ايران واقع شده است كه كميسيون اصل نود در جلسات آينده خود اين پرونده را مورد بررسي قرار خواهد داد.

۱۳۹۱/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...