نسخه چاپی

درگیری لفظی مورینیو و كونته بالا گرفت

جدال لفظی سرمربیان دو تیم منچستریونایتد و چلسی وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، درگیری لفظی ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد و آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی وارد فصل جدیدی شد و این دو مربی پس از بازی‌های شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های خود در هفته از سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر به یکدیگر حمله کردند.

مورینیو که تیمش به لطف گلزنی مارکوس رشفورد با نتیجه یک بر صفر در خانه بنفیکا به برتری دست، با اشاره به اینکه او هم بازیکنان مهمی همچون ابراهیموویچ، پوگبا، فلینی و روخو را در اختیار ندارد، اما گلایه‌ای ندارد، در کنایه به سرمربی چلسی گفت: هیچگاه در مورد مصدومیت صحبت نمی‌کنم. مربیان دیگر کاری نمی‌کنند، اما وقتی بازیکنان‌شان مصدوم می‌شوند، گریه می‌کنند.

کونته هم که مصدومانی همچون کانته، درینک‌واتر، موزس و موراتا در ترکیب تیمش دارد، پس از تساوی 3 -3 خانگی شاگردانش برابر رم در واکنش به اظهارات آقای خاص گفت: اگر منظور مورینیو من بوده‌ام که باید بگویم بهتر است او به فکر تیم خودش باشد. مورینیو که خود سابقه سرمربیگری چلسی را دارد اغلب حواسش به این است که در چلسی چه می‌گذرد و فصل گذشته هم همینطور بود، بنابراین او باید روی این تمرکز کند که در تیم خودش چه اتفاقاتی دارد می‌افتد.

۱۳۹۶/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...