نسخه چاپی

حمله شدید رویانیان به داوران

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینكه خیلی ها نمی دانند، پشت صحنه فوتبال كشور چه خبر است، گفت: وقتی در یك بازی، چهار پنالتی تیم پرسپولیس را نادیده می گیرند، باید به جای تمرین دادن و آماده كردن بازیكنان، با داوران بجنگیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان افزود: بعد از بازی پرسپولیس و سایپا تاکید کردم این تساوی برای ماحکم بردراداشت.دلیل چنین اظهارنظری در وهله اول موقعیت های فراوان گل برای پرسپولیس بود ومهمتر از آن نادیده گرفتن سه، چهار پنالتی مسلم پرسپولیس است.

وی افزود: به احترام کارشناسان داوری و به رغم اینکه برخی از آنها نادیده گرفتن یکی، دو پنالتی مسلم پرسپولیس را تائید کرده بودند، سکوت کرده و اظهارنظری نکردم . اما برخی گزارشات که برای من ارسال شد، حکایت از چشم پوشی داور از چهار پنالتی مسلم پرسپولیس داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درادامه گفت:در برنامه های تلویزیونی هم صحنه های مشکوک به طور دقیق بازبینی شد و کارشناسان داوری تاکید کردند که داور سه پنالتی پرسپولیس را نگرفته است در حالی که در یکی از این برنامه ها پنالتی مسلم روی محمد نوری را نشان ندادند.

رویانیان درادامه، تصریح کرد: مگر می شود در یک بازی سه یا چهار پنالتی یک تیم را نادیده بگیرند،آیا چون یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام شده ، باید سایر پنالتی های مسلم تیم را نگرفت، چرا پرسپولیس باید به جای ۳ امتیاز یک امتیاز کسب کند و این همه تحت فشار باشد و آرامش از تیم گرفته شود، در دربی هم خطای مسلم پنالتی روی بنگر را نگرفتند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی دانم پشت صحنه ها چه خبر است که در یک بازی چهار پنالتی ما را نمی گیرند و در دربی و بازی با گهر پنالتی های مسلم پرسپولیس را نادیده می گیرند. آیا یک تیم بزرگ باید بااشتباهات داوری تخریب شده و دچارمشکل شود.

در برخی بازی ها داوری به تیم ما لطمه زده است. در برخی بازی ها نیز با احکام انضباطی به مشکل خورده ایم.به این ترتیب تا تیم می آید خودش را پیدا کند،بجای سه امتیاز مجبوریم به ناحق یک امتیاز کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: معلوم نیست در این فوتبال چه می گذرد. داوری، مسائل انضباطی، اتفاقات غیر طبیعی مثل بازی با سپاهان و اتفاقات دیگر، یکی پس از دیگری برای پرسپولیس رخ می دهند.گناه هواداران و بازیکنان پرسپولیس چیست، چرا ما باید در روز روشن متحمل این نامرادی ها شویم. انگار ما بجای بازی با بازیکنان خود باید برویم و با مسائل پشت پرده بجنگیم و به جای بازیکنان با داوران بجنگیم و فوتبال را رها کنیم و برویم سراغ چیزهای دیگر.

رویانیان درپایان افزود: بنده برای جامعه داوری احترام ویژه ای قائلم، می دانم آنها نیز ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می شوند اما مگر می شود در یک بازی چهار پنالتی یک تیم را نادیده بگیرند. این چه جفایی است که در حق پرسپولیس و هوادارانش می شود. من از این پس در قبال این مسائل سکوت نخواهم کرد.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...