نسخه چاپی

پیروزی پرگل خانگی چلسی مقابل واتفورد

چلسی با درخشش باتشوایی توانست از شكست مقابل واتفورد فرار كرده و سه امتیاز دلچسبی را كسب كند.

به گزارش نما، چلسی و واتفورد با دو وضعیت کاملا متفاوت به مصاف هم آمده بودند. قهرمان فصل گذشته هفته قبل در زمین پالاس 2-1 باخته بود؛ در حالی که واتفورد، تیم شگفتی ساز این فصل جزیره توانسته بود آرسنال را از پیش رو بردارد. واتفورد در جایگاه چهارم قرار داشت و چلسی هم پنجم بود.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 12 نیز به گل رسید. هازاد یک پاس عرضی در بیرون محوطه جریمه به پدرو داد و او هم بدون معطلی با یک ضربه کات دار فوق العاده تماشایی توپ را به کمک تیر دروازه به گل تبدیل کرد.

پدرو یک بار دیگر هم می توانست چلسی را به گل برساند اما این بار شوت او که از فاصله ای دور شلیک شده بود، به تیر برخورد کرد.

واتفورد هم تیم دست و پا بسته ای نبود و در یک دو موقعیت می توانست کار را به تساوی بکشاند و سرانجام دقیقه دوم وقت های اضافه به هدف خود رسید.

روی سانتر بلند هولباس، دفع ناقص داوید لوئیز باعث شد توپ به دوکوره برسد و او هم با یک ضربه دقیق والی از زاویه بسته توپ ا وارد دروازه چلسی کرد تا همه چیز برابر شود.

نیمه دوم با حملات واتفورد شروع شد و ریچارلیسون خیلی زود می توانست چلسی و هوادارانش را شوکه کند اما از دهانه دروازه توپ را به شکلی باورنکردنی به بیرون زد اما یک دقیقه بعد واتفورد گل دوم را به ثمر رساند.

این بار تعلل باکایوکو در میانه زمین سبب شد دینی توپ ربایی کند و با یک پاس، ریچارلیسون را درون محوطه جریمه صاحب توپ کند. او هم پریرا را در فضایی خالی و در بهترین موقعیت ممکن صاحب توپ کرد تا بغل پای ستاره سابق یوونتوس به گل دوم میهمان بدل شود.

چلسی که غافلگیر شده بود برای زدن گل تساوی به آب و آتش زد و دقیقه 71 موفق شد کار را برابر کند.

سانتر از راست پدرو را میچی باتشوایی با ضربه سری زیبا به کنج دروازه واتفورد رساند تا حساب کار 2-2 شود.

چلسی که همچنان برای زدن گل برتری بی تاب نشان می داد دقیقه 86 به هدف خود رسید.

این بار ویلیان از سمت راست سانتر کرد و در نقطه دیگر میدان این آسپلیکوئتا بود که درون محوطه جریمه با یک ضربه سر موفق شد چلسی را به گل سوم و برتری برساند.

این پایان کار نبود و باتشوایی در آخرین دقیقه بازی روی اشتباه مدافع واتفورد در مصاف تک به تک با گلر توانست گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند.

چلسی با این پیروزی 16 امتیازی شد.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۶/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...