نسخه چاپی

تصادف در مسیرایرانشهر- راسك 6 كشته برجا گذاشت

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یك دستگاه سواری پژو حامل اتباع بیگانه با یك دستگاه وانت تویوتا در مسیر ایرانشهر- راسك در جنوب این استان 6 كشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

به گزارش نما، سرهنگ یدالله ستوده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز حدود 30 کیلومتری مسیر ایرانشهر- راسک رخ داد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به علت گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
این استان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، قاچاق سوخت و کالا و موادمخدر قرار دارد.
افراد سودجو و باندهای قاچاق انسان، اتباع بیگانه (افغان و پاکستانی) را از راههای سخت گذر و دور از چشم ماموران به داخل مرزهای ایران منتقل و سپس با خودروهای مختلف به ویژه سواری های تندرو و وانت به عمق کشور انتقال می دهند.
هر یک از خودروهای سواری پژو، زانتیا و امثال آن با وجود ظرفیت 5 نفره حتی تا 20 نفر تبعه خارجی را سوار کرده و برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند که تاکنون در جاده های سیستان و بلوچستان حوادث ناگواری را رقم زده و باعث مرگ مسافران شده اند.

۱۳۹۶/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...