نسخه چاپی

نمی‌توانم جلوی بازیكنان سرم را بالا بگیرم

عکس خبري -نمي‌توانم جلوي بازيکنان سرم را بالا بگيرم

مربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسئولان با تعداد سكه‌هایی كه به مربیان پارالمپیكی اهدا كردند، ارزش آنها را پائین آوردند و نمی‌توانم جلوی بازیكنان سرم را بالا بگیرم.

به گزارش نما، فرید صائبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد سکه‌های اهدایی به مربیان پارالمپیکی اظهار داشت: اعتقاد دارم ارزش‌گذاری‌ها باید از لحاظ معنوی درست باشد و این ارزشی که باید به مربی داده شود، هیچ وقت در ایران داده نشده است.

وی ادامه داد: در ایران از لحاظ مالی به مربی یک دهم بازیکن هم ارزش قائل نیستند و اینگونه است که انگیزه مربیان هم از بین می‌رود. وقتی از من می‌پرسند چند سکه گرفتی، نمی‌توانم جواب دهم؛ با این کار مسئولان، مربیان پارالمپیکی جلوی بازیکنان کوچک می‌شوند.

مربی تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: وقتی با 15 سال سابقه مربیگری اینگونه با ما رفتار می‌کنند، دیگر نمی‌توانیم سرمان را جلوی بازیکنان بالا بگیریم.

صائبی با اشاره به اینکه با 10 سکه ارزش ما را پائین آوردند، تصریح کرد: اگر ما برویم جای دیگر کار کنیم، بیشتر از این پول درمی‌آوریم، چراکه لااقل مثل مربیگری به ما کم اهمیتی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه توقعات از رشته والیبال نشسته ایران بالاست، افزود: تیم‌های اروپایی و جهانی الان خیلی قدرتمند شده‌اند و تیم‌هایی پیشرفت کرده‌اند که در گذشته اصلآ وجود نداشتند.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...