نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما :

عده ای ماموریت دارند سر مردم را به حاشیه ها گرم كنند تا وعده های دولت به فراموشی سپرده شود

عده اي ماموريت دارند  سر مردم را به حاشيه ها گرم كنند تا وعده هاي دولت به فراموشي سپرده شود

نماینده ادوار در مجلس گفت : كارهایی كه فتنه گران انجام می دهند و با توجه به حمایت های گسترده ای كه از آقای روحانی برای رای آوری كردند، تصمیم دارند ذهن مردم را از تحقق وعده دور كنند.

ببهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به عملکرد برخی از فتنه گران 88 که اخیرا در قالب شکل گیری کمیته ای صورت گرفته است، گفت :کارهایی که این افراد انجام می دهند و با توجه به حمایت های گسترده ای که از آقای روحانی برای رای آوری کردند، تصمیم دارند ذهن مردم را از تحقق وعده دور کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه هدف خود را بر ذهن مردم متمرکز کرده اند به نوعی هم می خواهند فعال نمایی کنند و به بدنه ی اجتماعی به نحوی القا کنند که ما داریم یک کاری را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا به افراد کودتاچی جایزه نمی دهند، اظهار داشت :با چنین افرادی باید برخورد قانونی و قضایی کرد مثال آن چیزی که دولت اردوغان که مدت زمانی الگویی برای این افراد بود پس از کودتا در ترکیه صدها نفر را به همین خاطر از هستی ساقط کرد.
وی با اشاره به برخورد مراجع قضایی در زمان فتنه، اذعان داشت :نظام اسلامی ایران در آن زمان از خود رافت اسلامی نشان داد و در حال حاضر اینگونه افراد از همین موضوع سو استفاده کرده و در جامعه فعال نمایی می کنند در حالی که هیچ حرکت مثبتی از سوی اینها اتفاق نمی افتد.
وی افزود: اینکه عده ای تریبون دستشان بگیرند و حرفهایی خلاف واقع و غیرقانونی بزنند نمی توان نامش را کار یا خدمت گذاشت و باید به عنوان گزارش کار به مردم معرفی کرد.
بیرانوند متذکر شد: نکته ی دیگری که وجود دارد این است که هرگاه ما در آستانه ی پیروزی قرار داشتیم، نفوذی های جبهه استکبار در داخل این پیروزی ها را به کام مردم ما تلخ کردند و آتش بیار معرکه برای دشمن بودند.
وی با تاکید بر پیروزی های بزرگی که جبهه مقاومت در منطقه به دست آورده است و آبروریزی که از آمریکا و مسببین برجام کرده است، بیان داشت :در واقع این افراد در این برهه قصد دارند کاری کنند که کام مردم ما شیرین نشود و از مردم که بدنه ی اصلی انقلاب اسلامی هستند در این شرایط حساس انتقام می گیرند.
نماینده ادوار در مجلس با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار داشتن، تصریح کرد :اینکه هرکس هر کار درستی را که تشخیص می دهد و تعارضی با قانون و مصالح کشور ندارد ، منتظر نماند که بخشنامه ای صادر شود بلکه باید وارد عمل شده و اقدامی مثبت را در جهت منافع کشور و مردم انجام دهد.
وی اضافه کرد: آتش به اختیاری در این جاست که می تواند برای مردم به ویژه جوانان راه گشا باشد و ما انها را روشن کنیم که طعمه ی آنهایی نشوند که با برنامه و با استفاده از جهل عده ای نسبت به موضوعات جریان های اشتباهی را به راه بیاندازند. وی در پایان خاطر نشان کرد: به وسیله آتش به اختیار به جامعه بصیرت بدهیم و جامعه را نسبت به مسائل سیاسی و فرهنگی روشن کنیم و در عرصه اقتصاد نیز هرکس تخصص و سرمایه ای در اختیار دارد به جامعه عرضه کند.

۱۳۹۶/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...