نسخه چاپی

مایلی كهن: تماشاگران به تیم ملی انرژی منفی ندهند

عکس خبري -مايلي كهن: تماشاگران به تيم ملي انرژي منفي ندهند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است كه فشار تماشاگران می‌تواند بر روی بازی كره جنوبی تاثیر زیادی بگذارد.

به گزارش نمابه نقل ازايسنا، محمد مايلي كهن كه با حضور در زمين شماره «2» ورزشگاه آزادي نظاره گر تمرين ملي‌پوشان فوتبال ايران بود در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در محل اظهار كرد: بازيكنان تيم ملي به خوبي تمرين مي‌كنند، چون قطعا بازي سختي برابر كره جنوبي خواهيم داشت. تيم ملي بايد طوري تمرين كند كه بتواند برابر كره نتيجه‌ خوبي كسب كند. با توجه به امتيازي كه در لبنان از دست داديم، كارمان بسيار سخت شده است اما هنوز پنج بازي با 15 امتياز باقي مانده است كه اگر بتوانيم 10 امتياز بگيريم به جام جهاني صعود خواهيم كرد. البته روند تيم ملي در بازي‌هاي گذشته خيلي مناسب نبوده، اما در اين بازي كساني مانند دژاگه، تيموريان و قوچان نژاد به تيم اضافه شدند و بازي در خانه امتياز بسيار خوبي براي ماست.

مايلي كهن همچنين گفت: در اين بازي مطمئنا تماشاگران زيادي به ورزشگاه مي‌آيند كه بايد از تيم ملي به خوبي حمايت كنند. نبايد طوري شود كه آنها يك ربع تيم را تشويق كنند و پس از آن انرژي منفي به تيم دهند. تماشاگران از اول تا آخر بازي تيم را تشويق كنند، چون فوتبال «90» دقيقه است و چون شناختي كه از تيم‌هاي ورزشي كره اي دارم مي‌دانم كه اگر با فشار تماشاگران روبرو شوند، عملكردشان تضعيف مي‌شود.

در ادامه خبرنگاري نظر مايلي كهن را درباره دستور كادر فني تيم ملي مبني بر خروج تماشاگران و خبرنگاران از محل تمرين پرسيد كه سرمربي اسبق تيم ملي در اين رابطه گفت: آنها كسي را بيرون نينداختند چون مقررات اين را مي‌گويد. حتي به خود من گفتند كه در طرف ديگري از زمين بايستم و من هم گفتم چشم. قانون اگر توسط همه رعايت شود، مشكلي پيش نمي آيد و نظم برقرار مي‌شود.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...