نسخه چاپی

جانشین عجیب نیمار در تركیب بارسلونا!

با جدایی نیمار، آمار گلزنی بارسا نسبت به این مقطع در فصل گذشته دچار افت شده است.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، لیونل مسی در دیدارهای این فصل بارسا به تنهایی بار هجومی این تیم را بر دوش کشیده و 48 درصد گلهای بلوگرانا را به ثمر رسانده و جالب اینجاست که بعد از مسی، گل به خودی های بارسا به عدد 5 رسیده و به نوعی انگار گل به خودی جانشین نیمار تا این مقطع از سال بوده است.

لوییس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا که افت محسوسی داشته تنها موفق به زدن 9 درصد گلهای تیمش بوده و اگرچه نیمار نیز تا این مقطع سال قبل نیز همین درصد را ثبت کرده بود، اما در لیگ قهرمانان 3 بار موفق به گلزنی شده بود.

تا این زمان در سال قبل، بارسا 39 گل زده بود؛ اما امسال موفق به زدن 31 گل شده که 6 گل نیمار و یک گل از اینیستا از آن کم شده است.

نیمار در فصل اول حضور خود در نوکمپ تا اینجا موفق به زدن 10 گل و در سال دوم موفق به زدن 8 گل شده بود که در آن سال 3 گل از لیونل مسی نیز بیشتر بود و این ستاره برزیلی 2 سال قبل 36 و سه سال قبل 34 درصد گلهای بارسا را به ثمر رسانده بود.

پس این آمار نشان می دهد علیرغم نتایج فوق العاده، بارسا به شدت از جدایی نیمار متضرر شده و باید برای یافتن جانشین او چشم انتظار بازگشت عثمان دمبله باشد.

۱۳۹۶/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...