نسخه چاپی

پرسپولیس با من صحبت كرد

بازیكن تاثیرگذار تیم فوتبال فجر سپاسی می‌گوید پیش از شروع فصل دوست داشت به پرسپولیس برود اما اكنون تصمیم گرفته است تا آخر فصل در تیمش بماند.

به گزارش نما، رضا حقيقي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جايگاه فجر سپاسي در جدول بازي‌هاي ليگ برتر، بيان كرد: بازي‌هاي ليگ به صورت فشرده انجام مي‌شود و نتايج كه به دست مي‌آيد با حساب و كتاب نيست. در يك بازي تيم پايين جدولي تيم اول را مي‌برد و بالعكس همين اتفاقات ليگ را زيبا كرده است.

وي در ادامه با بيان اينكه موفقيت فجر در فصل جاري به حضور محمود ياوري برمي‌گردد، افزود: آقاي ياوري از ابتدا در تيم بوده و به همه مسائل فجر مسلط است. مطمئنا با اين شرايط در ادامه فصل بهت مي‌شويم اما رتبه قابل پيش‌بيني نيست. با اين حال ما مي‌خواهيم در نيم فصل اول تمام امتيازها را جمع كنيم و از نيم فصل دوم هم مي‌توان روي جدول مانور داد.

حقيقي همچنين درباره صحبت‌هايي كه اين روزها مبني بر رفتنش به پرسپوليس مطرح است، تصريح كرد: حدود يك ماه پيش از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند و پيشنهاد بازي از نيم فصل دوم را به من دادند اما چون من تصميم‌گير نبودم نمي‌توانستم به آن‌ها جواب دهم. به همين دليل به آن‌ها گفتم با باشگاه تماس بگيرند.

بازيكن فجر افزود: از جانب باشگاه پرسپوليس با آقاي جعفري (مديرعامل فجر) صحبت شده است اما فكر نمي‌كنم آقاي جعفري حاضر شود با دريافت مبلغي رضايت‌نامه‌ام را بدهد. هنوز هم نمي‌دانم كه اين ماجرا به كجا رسيده است. من هم هرچه صلاح باشد و باشگاه بگويد را انجام مي‌دهم.

حقيقي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه خودش علاقه‌مند به بازي در كدام تيم است اظهار كرد: اول فصل دوست داشتم به پرسپوليس بروم اما نشد. در حال حاضر نيز شرايط طوري است كه اگر تا آخر فصل در فجر بمانم بهتر است.

حقيقي كه بازي‌هاي درخشاني را در ليگ انجام داده بود، دچار مصدوميت شده و به همين خاطر بازي با كره جنوبي را از دست داد. اين در حالي است كه اين بازيكن مدت‌هاست مورد توجه كارلوس كي‌روش قرار گرفته اما در هر اردو به دلايل مختلف از همراهي تيم ملي باز مي‌ماند. حقيقي در اين باره نيز به ايسنا گفت: يك هفته به اعلام اسامي تيم ملي براي بازي كره جنوبي مانده بود كه آقاي خانلري پزشك تيم ملي تماس گرفت و از من خواست براي دادن تست‌هاي پزشكي به تهران بروم. پزشك تيم پس از انجام تست‌ها گفت كه نمي‌توانم براي تيم ملي بازي كنم. من با دكتر شهاب هم صحبت كردم و او هم همين را گفت. اين در حالي است كه كي‌روش من را مي‌خواست و اگر مشكلي پيش نمي‌آمد امروز در اردوي تيم ملي حضور داشتم.

حقيقي درباره وضعيت مصدوميتش هم توضيح داد: 10 روزي است كه در دو نوبت صبح و بعدازظهر زير نظر فيزيوتراپ هستم و وضعيتم بهتر شده است. همچنين تا دو، سه روز آينده به تمرين فجر برمي‌گردم و در صورت صلاحديد كادر فني برابر نفت تهران به ميدان مي‌روم.

اين بازيكن در پايان نيز در پاسخ به اين پرسش كه آيا باز هم اميدوار است پس از رهايي از مصدوميت در ليگ بدرخشد و به تيم ملي دعوت شود گفت: من از بازي‌هاي نيم فصل دوم سال قبل تاكنون ديداري نبوده كه 70 درصد خودم هم نباشم و از اين پس هم تمام تلاشم اين است تا مثل گذشته بازي كنم. به هر حال اولين باري كه به تيم ملي دعوت شدم، ويزا نداشتم و دومين بار هم مصدوم شدم. در مجموع بدشانسي باعث شده براي ايران بازي نكنم اما توكلم به خداست و اميدوارم باز هم نظر كي‌روش را جلب كنم. همچنين اميدوارم تيم ملي برابر كره جنوبي نتيجه خوبي كسب كند تا راه صعودمان به جام جهاني هموار شود.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...