نسخه چاپی

احتمال ارتباط حادثه ارومیه با موارد اخلاقی كم است

مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به‌زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.

به گزارش نما به نقل ازایسنا: مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: دو مدرسه آسیب دیده در اغتشاشات منطقه اسلام آباد ارومیه به‌زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.

حسین بزرگی زاده در جمع خبرنگاران، در خصوص حوادث منطقه اسلام آباد ارومیه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای گذشته همواره و به روشهای گوناگون قصد ضربه زدن به این نظام را داشته‌اند گفت: بر اساس شواهد اولیه، احتمال ارتباط حوادث رخ داده با مسائل اخلاقی بسیار ناچیز است و در صورت وجود هرگونه موردی توسط مراجع ذیصلاح، بررسی های لازم صورت خواهد گرفت.

احتمال ارتباط حادثه ارومیه با موارد اخلاقی کم است

وی با اشاره به اهمیت حوادث اخیر مدرسه راه و شهدا اسلام آباد برای وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: اهمیت موضوع برای مقام وزارت تا به حدی بوده که دیروز در ساعت 6عصر بنده را فراخوانده و به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان در استان برای رسیدگی به رویدادهای حوادث مدرسه حضور پیدا کنم.

بزرگی زاده با اشاره به مدیریت شایسته مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: چون وزیر آموزش و پرورش تمایل به حضور در منطقه و رسیدگی به امور را داشتند ولی به سبب نبود شرایط من را برای این امر اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور به موقع مسوولان در محل حادثه افزود: در جلسات شورای تامین استان و جلسه ویژای که شب گذشته در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ابعاد مختلف موضوع به طور کامل بررسی شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حوادث، به دو واحد آموزشی منطقه اسلام آباد شهرستان ارومیه آسیبهایی وارد شد و تعدادی از کادر آموزشی این مدارس دچار صدمات روحی شدند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص یکی از مدارس، تمام نیروهای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای بازسازی بسیج شده و از روز شنبه مدرسه قطعا دائر خواهد بود و مدرسه راه شهدا که آسیب جدی تر دیده و نیاز به صرف زمان بیشتری برای بازسازی دارد، ظرف 8 روز آینده بازسازی خواهد شد و با نظر شورای تامین استان بازگشایی می‌شود.

بزرگی زاده با اشاره به بازدید از این مدارس تصریح کرد: در دیداری که با معلمان و کادر مدیریتی و آموزشی این مدارس صورت گرفت، ضمن دلجویی از این عزیزان، پیام وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی درخصوص برخورد با خاطیان این حادثه گفت: هر گونه برخورد قاعدتا به عهده نیروی انتظامی و قوه قضائیه بوده و وزارت آموزش و پرورش مستقیم وارد این عمل نخواهد شد ولی وزیر آموزش و پرورش در نظر دارند وکیلی برای پیگیری این قضیه به کار گرفته شود.

۱۳۹۶/۸/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...