نسخه چاپی

رهایی دختر ۵ ساله از چنگال آدم ربایان

دختر بچه ای 5 ساله كه توسط آدم ربایان گروگان گرفته شده بود باتلاش كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب دركمتر از 5 ساعت آزاد شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ "محمد رستمی" رئیس پلیس میناب گفت :درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه دختر بچه 5 ساله اش برای بازی به همراه خانواده اش به پارک رفته و توسط آدم ربایان ربوده شده،پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه ترین زمان ممکن دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان 5 ساله را صحیح وسالم آزاد وبه آغوش گرم خانواده اش بازگردانند.

سرهنگ رستمی اظهار داشت: آدم ربایان درخواست مبلغی وجه نقد از خانواده این دختربچه داشتند که پلیس پیش از هر اقدامی و در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با هدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم شهرستان خواست از فرستادن کودکان خود به پارک ومحل های شلوغ به تنهایی وبدون حضور والدین خودداری کرده ومراقب آنان باشند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

۱۳۹۶/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...