نسخه چاپی

اقدام قابل تقدیر نیروی انتظامی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

عکس خبري -اقدام قابل تقدير نيروي انتظامي در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال

عوامل ناجا با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، غرفه 18+ را به دلیل وجود عكس‌های مبتذل و غیر اخلاقی، تعطیل نمودند.

به گزارش نمابه نقل ازافکارنیوز، عوامل ناجا با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، غرفه 18+ را به دلیل وجود عکس‌های مبتذل و غیر اخلاقی، تعطیل نمودند.

این اقدام تحسین برانگیز ناجا در حالی اتفاق افتاد که برخی رسانه‌های ضد انقلاب سعی کردند با تخریب نیروی انتظامی، چهره‌ای خشن از این نیرو ساخته و آن‌ها را متهم به کج فهمی کنند.

گفتنی است از این غرفه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کم نبوده و هستند مروجان عرفان‌های کاذب و فرقه‌های دراویشی که به راحتی و با مجوز فعالیت می‌کنند.

به عنوان مثال غرفه موسسه انتشارات"..." به عرضه محصولات مرجع ایران شناسی دوره اسلامی پرداخته است. اما تحقیقات نشان می‌دهد یادمان و قبور کسانی مانند قطب الدین حیدر و بسیاری از دراویش تحت عنوان ایران شناسی در این بسته‌ها گنجانده شده است.

لازم به ذکر است پیش از این در روز نخست نمایشگاه، کشف حجاب یکی از خانم‌های بازدیدکننده از نمایشگاه رسانه های دیجیتال و وضعیت نامناسب پوششی وی در شبستان و همچنین عدم برخورد قاطع با او از سوی مسئولین نمایشگاه باعث تعجب بازدیدکنندگان شد.

در پایان ضمن تقدیر از نیروی انتظامی باید گفت با وجود سوابق مشخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری چنین نمایشگاهی با این حجم از فعالیت‌های ضد فرهنگی، دینی و ملی جای سوال است.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...