نسخه چاپی

میزان جریمه ژوزه چقدر خواهد بود؟

عکس خبري -ميزان جريمه ژوزه چقدر خواهد بود؟

پس از مصاحبه جنجالی سرمربی پرسپولیس علیه بازیكن و سرمربی تیم ملی كمیته انضباطی وی را احضار كرد.

به گزارش نمابه نقل ازجام ، سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون مانوئل ژوزه را به خاطر مصاحبه علیه علی کریمی و کارلوس کی روش احضار کرد. ژوزه در مصاحبه جنجالی هفته گذشته‌ ادعا کرده بود کارلوس کی‌روش، علی کریمی را علیه او و پرسپولیس تحریک کرده است. سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه صریح گفته بود: «اطلاعاتی دارم که کی‌روش این کار را انجام داده. من می‌دانم که کی‌روش از کریمی می‌ترسد و می‌خواهد مشکلی برای کریمی به وجود بیاورد تا بتواند او را از پرسپولیس جدا کند؛ چون خوب می‌داند اگر کریمی رفتارش درست نباشد، او را از تیم جدا خواهم کرد.»


اگر ژوزه نتواند مدرکی برای ادعاهایش ارائه بدهد، ممکن است تبعات سنگینی برایش داشته باشد. دو کارشناس حقوقی توضیحاتی درباره احکام احتمالی کمیته انضباطی علیه سرمربی پرسپولیس توضیح داده‌اند.


* احتمال محرومیت وجود دارد؟
احمدرضا براتی، معاون حقوقی اتحادیه فوتبال درباره جریمه احتمالی که در انتظار سرمربی پرسپولیس است اظهار داشت: «جملاتی که ژوزه در آن مصاحبه به زبان آورد، می‌تواند مصداق یک مصاحبه‌ تحریک آمیز و افترا باشد. بند 2 ماده 23 آئین نامه انضباطی درباره حکم این جرائم است. بر اساس این ماده، کمیته انضباطی می‌تواند ژوزه را به یکی از احکام جریمه نقدی از 3 تا 300 میلیون ریال، الزام به عذرخواهی در رسانه‌ها یا محرومیت از همراهی تیم از یک تا 8 جلسه محکوم کند. البته این کمیته در صورت تشخیص می‌تواند هر سه حکم را هم همزمان صادر کند.»


* نصیرزاده: جریمه نقدی، شاید محرومیت
هوشنگ نصیرزاده هم در این باره گفت: «به نظر من پرونده با جریمه نقدی بسته خواهد شد. اما اگر موضوع خیلی حاد باشد، می‌تواند منجر به محرومیت سرمربی پرسپولیس از نشستن روی نیمکت این تیم در چند بازی هم بشود.»



البته در این بین نباید نفوذ رویانیان را دست کم گرفت.

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...