نسخه چاپی

جریمه ۸ میلیون تومانی صنعت نفت آبادان

كمیته انضباطی آرای خود را در خصوص برخی تیم‌های لیگ برتری صادر كرد.

به گزارش نما ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ملوان بندرگز و شهرداری بندرعباس از سری رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی بانوان برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرگز تخلفاتی مبنی بر فحاشی که سبب توقف بازی شد، رخ داد. این تیم به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شهسواری، یکی از اعضای کادر فنی تیم ملوان بندر گز نیز به دلیل اعتراض به داوری و بیان الفاظ نامناسب به تذکر کتبی محکوم شد.

* دیدار دو تیم بادران و خونه به خونه از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار و از سوی ابراهیم خانبان و مهران برزگر، از اعضای کادر فنی تیم خونه به خونه تخلفانی مبنی بر ورود به زمین بازی که منجر به اخراجشان شد، صورت گرفت. هر کدام از افراد فوق منفردا به تذکر کتبی محکوم شدند.

تیم خونه به خونه به دلیل اهانت تماشاگرانش به تیم داوری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مهرداد رضایی از تیم بادران و سجاد مشکل‌پور از تیم خونه به خونه به دلیل درگیری با یکدیگر پس از اتمام بازی، هر کدام منفردا به تذکر کتبی محکوم شدند.

* دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک به زمین مسابقه بعد از به ثمر رسیدن گل تیم خودی رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض کادر فنی به داور و خروج از محوطه فنی باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

۱۳۹۶/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...