نسخه چاپی

نعیمی در گفتگو با نما:

ضرورت اتخاذ راهبرد استراتژیك در مقابل بدعهدی امریكا و اروپا در برجام /مذاكره مجدد در برجام معنایی ندارد

ضرورت اتخاذ راهبرد استراتژيك در مقابل بدعهدي امريكا و اروپا در برجام /مذاكره مجدد در برجام معنايي ندارد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه اگر ما ساكت باشیم و اطمینان پیدا كنیم اروپایی ها حقیقت می گویند درباره اینكه آمریكا را در نقض برجام همراهی نخواهند كرد، گفت: در این راستا آمریكایی ها كار خودشان را می كنند و اروپایی ها هم در لفافه و كذایی در مخالفت با برجام كار خودشان را می كنند و آمریكا را همراهی می كنند.

صفر نعیمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگا نما در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اروپایی ها باید اقدامی عملی نسبت به مخالفت های آمریکا در برجام انجام دهند، گفت: به طوری که مستحضرید فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای همه فصل الخطاب است.
وی در ادامه افزود: ایشان از نظر بصیرت در سطحی هستند که کسی در جهان به پای ایشان نمی رسد، بصیرت ایشان در حدی هست که جهان اسلام از آن درس می گیرد و باید بیشتر دقت کند و استاده کند.
نعیمی با اشاره به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اروپایی ها همواره آمریکا را همراهی کرده اند و چه نظر موافق و مخالف داشته باشد آمریکا را در عرصه ها تنها نگذاشته اند، آقا به این نتیجه رسیده اند که اگر الان صحبت از این می کنند که اگر آمریکا بخواهد بحث برجام را منتفی ببیند ما همراهی نمی کنیم، حضرت آقا در حقیقت به ما گوشزد می کنند و تذکری است برای همه ما که فریب های اروپایی ها را نخورید.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحبت های رهبر معظم انقلاب بر این اساس است که ما مستحکم باشیم و بصیرت داشته باشید و از موازین انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنید و این مقاومت و ایستادگی ما در مقابل اروپایی ها موجب تجدید نظر آنها خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر ما ساکت باشیم و اطمینان پیدا کنیم اروپایی ها حقیقت می گویند درباره اینکه آمریکا را در نقض برجام همراهی نخواهند کرد، گفت: در این راستا آمریکایی ها کار خودشان را می کنند و اروپایی ها هم در لفافه و کذایی در مخالفت با برجام کار خودشان را می کنند و آمریکا را همراهی می کنند بنابراین ما باید درس بگیریم از فرمایش حضرت آقا و مقاومت کنیم و به اروپایی ها درس بدهیم و آنها همراهی نکنند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا وقتی که آمریکا ببنید مردم پای کار هستند و مقاومت شان ملموس و مشهود است و اروپایی ها از مواضع خودشان عدول کردند از حمایت آمریکایی ها در برجام بنابراین به راحتی می توانیم به آنچه که در نظر داشتیم، برسیم.
نعیمی درباره مذاکره مجدد در بحث موشکی گفت: همان اوایل که مقام معظم رهبری اجازه مذاکره را دادند و ما هم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نائب رئیس کمیته امنیت ملی بودم تاکیدشان بر این بود که فقط در زمینه مباحث هسته ای مذاکره کنید و در هیچ مورد دیگری با اروپاییان و آمریکایی ها وارد مذاکره نشوید.
وی در ادامه بیان کرد: الان هم مواضع ما بر این اصل استوار است، ادامه داد: ما جز موضوع هسته ای مذاکره دیگری با آمریکایی ها و اروپایی ها نداشته و نخواهیم داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم درباه امکان مذاکره مجدد درباره برجام گفت: به هیچ وجه ما مذاکره دیگری نخواهیم داشت چرا که آنچه که باید اتفاق می افتاد، افتاده است و کار کارشناسی انجام شده است و آن زمان هم در مجلس نهم با رای قاطع تصویب کرد و بحثی باقی نمی ماند که در مورد آن مذاکره انجام شود.

۱۳۹۶/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...