نسخه چاپی

بازدید جهانگیری از نمایشگاه مطبوعات

بازدید جهانگیری از نمایشگاه مطبوعات وزیر ارشاد به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها واقع در مصلی تهران بازدید كرد. امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 932 خبرگزاری ایسنا: وزیر ارشاد به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها واقع در مصلی تهران بازدید كرد. در جریان این بازدید كه صبح امروز، 6 آبان ماه انجام می‌شد، حسین انتظامی ـ معاون مطبوعاتی ـ هم جهانگیری و صالحی را همراهی می‌كرد. جهانگیری معاون اول ریس جمهور به همراهی سید عباس صالحی (وزیر ارشاد) ضمن بازدید از نمایشگاه، از غرفه ایسنا هم بازدید و با دست‌اندركاران آن گفت‌وگو كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: وزیر ارشاد به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها واقع در مصلی تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید که صبح امروز، 6 آبان ماه انجام می‌شد، حسین انتظامی ـ معاون مطبوعاتی ـ هم جهانگیری و صالحی را همراهی می‌کرد.

جهانگیری معاون اول ریس جمهور به همراهی سید عباس صالحی (وزیر ارشاد) ضمن بازدید از نمایشگاه، از غرفه ایسنا هم بازدید و با دست‌اندرکاران آن گفت‌وگو کردند.

۱۳۹۶/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...