نسخه چاپی

دیدار دوباره مادر با فرزند پس از ۲۹ سال

ادر، پدر و خانواده شهید «علیرضا بدرخانی» پس از ۲۹ سال انتظار، با پیكر فرزند خود دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از جهان نیوز، پدر و خانواده شهید دوران دفاع مقدس «علیرضا بدرخانی» ظهر امروز یکشنبه هفتم آبان ماه پس از سال ها، پیکر فرزند خود را در آغوش گرفتند.

در مراسمی که در معراج الشهدای تهران برگزار شد، خانواده شهید بدرخانی پس از ۲۹ سال از شهادت عزیزشان، با وی دیدار کردند. بخشی از وسایل شخصی شهید که هنگام شهادت همراه وی بود نیز به خانواده‌اش تحویل داده شد.

مادر شهید در حالی که کنار تابوت فرزند نشسته و او را در آغوش گرفته بود، خطاب به فرزندش گفت: بهشت زهرا (س) که می‌رفتم نمی‌دانستم که کدام قبر برای پسرم است، وقتی پیر شدم، آمدی.

مسواک، جوراب و قمقمه، یادگاری‌هایی بود که در کنار پیکر شهید تفحص کشف شده بود، زمانی که قمقمه را به دست مادر دادند او بیان کرد: قربان امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) بشوم، توی خواب دیدم که پسرم لب تشنه به شهادت رسید. می‌گفت: من باید به جبهه بروم و کسانی که زن و بچه دارند، بمانند.

پدر شهید نیز در جملات کوتاهی گفت: اگر ده پسر داشتم همه را در راه خدا و اسلام تقدیم می‌کردم. پسرم از هر نظر عالی بود، من اگر چیزی بگویم می‌گویند پدرش تعریف کرده است.

شهید علیرضا بدرخانی از نیرو‌های ژاندارمری بود که در سن ۱۸ سالگی در عملیات مرصاد به شهادت رسید. پیکر این شهید در عملیات تفحص کمیته جست و جوی مفقودین دفاع مقدس کشف و شناسایی شد.

در این مراسم برادر و چند تن از بستگان شهید با پیکر عزیز خود دیدار کردند و مدارک و وسایل باقی مانده از شهید به خانواده تحویل داده شد.

پیکر مطهر شهیدان حسین امانت تاب و علیرضا بدرخانی به تازگی پس از ۲۷ سال انتظار شناسایی شد.

شهید امانت تاب متولد سوم آبان ۴۶ از سربازان وظیفه ژاندارمری بود که در تک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسید. پیکر وی در تفحص‌های اخیر کمیته جست و جوی مفقودین در منطقه زبیدات کشف و شناسایی شد.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...