نسخه چاپی

آخرین خبرها از بازگشایی مرز خسروی

معاون عملیات مرزبانی ناجا گفت: بنا به مذاكرات انجام شده با كشور عراق، تكلیف پایانه مرز خسروی برای تردد زائران تا ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار جلال ستاره در حاشیه بازدید میدانی از پایانه مرز بین المللی مهران، با بیان اینکه آمادگی لازم برای فعال شدن مرز خسروی و تردد زائران از سوی مرزبانی وجود دارد، اظهار کرد: در مذاکرات انجام شده با کشور عراق، مقرر شد تکلیف بازگشایی مرز خسروی از سمت کشور عراق تا ۲۴ ساعت آینده مشخص شود تا مشکلی برای تردد زائران در این زمینه پیش نیاید.

وی با اشاره به تردد‌های صورت گرفته در سه پایانه مرزی شلمچه، چذابه و مهران، افزود: حدود ۳۰۰ هزار زائر تا به امروز از مرز‌های کشور خارج شده‌اند که ۵۰ درصد از این جمعیت از پایانه مرزی مهران به کشور عراق عزیمت داشته اند.

معاون عملیات مرزبانی ناجا تصریح کرد: تردد زائران اربعین در مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته که این افزایش جمعیت با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی با مرزبانی و زائران منجر به نظم و انضباط خاصی در بین ترددکنندگان شده است.

سردار ستاره در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها و هماهنگی‌ها برای خدمات رسانی به زائران در مرز مهران توسط مرزبانان ایلامی ملموس و قابل تقدیر است.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...