نسخه چاپی

حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا جدی‌تر شد

به نظر می‌رسد با وجود برگزاری جلسات متعدد، ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس جدی‌تر از گذشته در معرض حذف از آسیا هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، با توجه به مهلت و ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها و اینکه طی چند روز گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس اعلام کردند که توان پرداخت هزینه‌های سنگین بدهی این باشگاه‌ها را تا تاریخ معین ندارند، ۲ باشگاه پرطرفدار پایتخت در معرض حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی توافقات لازم را با طلبکاران خود انجام داده و به نظر می‌رسد سرخپوشان تبریزی در این زمینه گوی سبقت را از استقلال و پرسپولیس ربوده و در حال تسویه‌حساب و ارسال مدارک به AFC هستند.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هنوز موفق به تأمین مبالغ مورد نظر حتی با رایزنی با فدراسیون فوتبال هم نشده و مقامات ارشد فدراسیون آب پاکی را روی دست آنها ریخته و اعلام کرده‌اند نه می‌توانند زمان بخرند و نه می‌توانند کمک مالی به دو باشگاه داشته باشند. این در حالی است که شب گذشته مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت مطالباتشان از سازمان لیگ بودند اما با این مسئله به دلایل مختلف مخالفت شد.

با این شرایط، استقلال و پرسپولیس حتی اگر بتوانند مبالغی را تأمین کنند به نظر می‌رسد برای گرفتن رضایت طلبکاران خود در مدت زمان باقی‌مانده (پایان ساعت اداری دوشنبه ۸ آبان) دچار مشکلات عدیده شده و عملاً نتوانند مدارک را برای اثبات تلاش خود به AFC ارسال کنند.

با این وجود استقلال و پرسپولیس در یک قدمی حذف از آسیا قرار گرفته و شاید شانس به نوعی به تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و ... رو کرده باشد.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...