نسخه چاپی

۱۱۶ مدرسه فوتبال پلمب می‌شوند

تخلف ۱۱۶ مدرسه فوتبال برای مسئولان محرز شده و حالا با تعطیلی و پلمپ این مراكز، به زودی به تخلفات مختلف افراد فعال در این ۱۱۶ مدرسه فوتبال در قوه قضائیه رسیدگی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، اولین بار در سال ۱۳۹۰ بود که بحث فساد در مدارس فوتبال به صورت کاملا جدی در رسانه‌ها و محافل ورزشی با افشاگری‌های تکان‌دهنده و فجایع مالی و ... رخ داده پیگیری شد.

قبل از آن در مقاطع زمانی مختلف چندین مرتبه به صورت سر بسته و کلی افشاگری‌هایی پیرامون رواج فساد در مدارس فوتبال در رسانه‌ها انجام شده بود اما با اثبات فساد به صورت کاملا شفاف در این مجموعه‌ها، زوایای مختلف این پرونده جنجالی برای اهالی فوتبال روشن شد.

در تمامی سال‌های گذشته مسئولان ذیصلاح با کمک حراست وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی برخورد‌های جدی با متخلفان فعال در مدارس فوتبال انجام داده بودند که هر از چند گاهی چند مدرسه و مرکز آموزش فوتبال تعطیل شده بود. با این حال در تمام سال‌های گذشته هیچ وقت رسیدگی لازم برای برچیده شدن فساد در مدارس فوتبال آنطور که اهالی این رشته انتظار داشتند انجام نشد.

در شرایط کنونی اما منابع موثق خبری به خبرنگار ورزشی میزان اطلاع دادند که در نتیجه تحقیقات گسترده و بررسی‌های قانونی صورت گرفته توسط مراجع ذیصلاح و جمع‌بندی چندین پرونده مهم فساد مالی و اخلاقی در مدارس فوتبال در سال‌های اخیر، تخلف ۱۱۶ مدرسه فوتبال برای مسئولان محرز شده و حالا با تعطیلی و پلمپ این مراکز، به زودی به تخلفات مختلف افراد فعال در این ۱۱۶ مدرسه فوتبال در قوه قضائیه رسیدگی خواهد شد.

با توجه به اهمیت این پرونده و نگرانی خانواده‌ها نسبت به فساد رایج در مدارس فوتبال، در شرایط کنونی پرونده تمام این متخلفان به دادگاه ارجاع خواهد شد و برخورد قانونی جدی با افرادی که در فساد اخلاقی و مالی دست داشته‌اند صورت خواهد گرفت.

گفتنی است با پیگیری‌های خبرنگار میزان مشخص شد که پای چند چهره نسبتا سرشناس که نام آنها بار‌ها و بار‌ها به گوش اهالی فوتبال رسیده و شناخت زیادی از آنها وجود دارد هم در بین متخلفان دیده می‌شود و این افراد فوتبالی شناخته شده در بعضی از این ۱۱۶ مدرسه فوتبال متخلف فعالیت داشته‌اند.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...