نسخه چاپی

توپ طلای رونالدو در هاله ای از ابهام

كریستیانو رونالدو و رئال وارد بحرانی شده اند كه در شروع فصل باوركردنی نبود؛ بحرانی كه ممكن است تاوانی سنگین را در پی داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، فصل 18-2017 که شروع شد، توپ طلای رونالدو حتمی به نظر می رسید اما حالا اوضاع تا حدودی متفاوت شده است.

رونالدو هفته گذشته در لندن عنوان مرد سال فوتبال از نگاه فیفا را کسب کرد؛ جایزه ای که معیارش، عملکرد یک بازیکن در طول فصل است و رونالدو از این حیث برتر از همه بود.

اواخر دسامبر اما فرانس فوتبال توپ طلا را به بهترین بازیکن سال اهدا خواهد کرد؛ جایزه ای که بر اساس عملکرد بازیکن در یک سال میلادی است و اینجا به نظر می رسد که شانس رونالدو برای بردن توپ طلا دیگر مثل دو ماه پیش بالا نیست.

فوق ستاره پرتغالی فصل گذشته با رئال فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و در سه ماه انتهایی درخششی فوق تصور داشت. گل های او در لیگ قهرمانان به بایرن، اتلتیکو و یوونتوس زمینه ساز قهرمانی رئال شد ولی در فصل جاری کمتر نشانی از آن رونالدوی همیشگی دیده ایم.

نه تنها رونالدو که رئال مادرید هم تیم فصل گذشته نیست و این بدون شک در افت رونالدو تاثیر به سزایی داشته است. در سوی مقابل بارسلونا که پس از جدایی نیمار صاحب کمترین شانس قهرمانی در مقایسه با فصول گذشته بود، فصل را با 9 برد و یک تساوی شروع کرده و مسی هم با زدن 12 گل در لالیگا مقتدرانه در صدر گلزنان قرار دارد.

شکست امشب رئال برابر خیرونا و گل نزدن رونالدو باعث شد هم رئال فاصله اش با بارسا به 8 برسد و هم اینکه رونالدو روی عدد یک در جدول گلزنان متوقف بماند.

افت عجیب رئال و رونالدو شاید در نهایت باعث از دست رفتن توپ طلا برای رونالدو شود؛ توپ طلایی که در مشت رونالدو قرار داشت. CR7 چهارشنبه در ویمبلی و برابر تاتنهام فرصت جدیدی برای درخشش دارد. بازی های آتی رئال برای او و در سرنوشت توپ طلا اهمیت فراوانی دارند.

۱۳۹۶/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...