نسخه چاپی

تخصص برخی مدیران از دید باهنر

عکس خبري -تخصص برخي مديران از ديد باهنر

محمدرضا باهنر از برخی مدیران كه به گفته وی «تخصص‌شان در به كارگیری افراد غیرمتخصص است»، خواست تا از این تخصص‌شان استفاده نكنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ؛ نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، به خود و برخي مسوولان توصيه كرد كه بياييد دست از سر ورزش مظلوم برداريم، مثل اختاپوس خود را روي ورزش نيندازيم، از ورزش استفاده ابزاري نكنيم و تمهيدات سياسي خود را بر ورزش تحميل نكنيم.

محمدرضا باهنر با اشاره به ظرفيت بالاي ورزش در كشور اظهار كرد: قطعا ورزشكاران و ورزش‌دوستان مي‌توانند كمك بسياري به سياسيون داشته باشند و در مقابل سياسيون هم مي‌توانند به ورزش كمك موثري كنند اما اين امر با دخالت سياسيون متفاوت است و اين‌كه آن‌ها بخواهند با تسلط بر ورزش از همه منافع آن به نفع حزب، گروه و جناح خود استفاده كنند،‌ به نوعي از كار انداختن ورزش است.

وي ادامه داد: اين‌كه گفته مي‌شود سياسيون در ورزش دخالت نكنند، ‌به اين معنا نيست كه مثلا در هيات‌هاي ورزشي استان‌ها، فرماندار و مديركل نباشند، قطعا بودن آن‌ها خوب و موثر است يا حتي حضور نمايندگان مجلس در برخي فدراسيون‌ها مي‌تواند كمكي براي آن‌ها باشد اما اين‌كه بنا باشد همه اغراض سياسي‌مان را به ورزش تحميل كنيم قابل قبول نيست.

وي با تاكيد بر «لزوم واگذاري باشگاه‌هاي ورزشي به بخش خصوصي» ادامه داد: با ظرفيتي كه ورزشكاران و ورزش‌دوستان در كشور ما دارند، ضرورتي ندارد بسياري از باشگاه‌ها دولتي بمانند. آبي، قرمز، تراكتورسازي و بقيه تيم‌ها هم به اندازه كافي افراد باغيرت ورزشي دارند كه مي‌توانند خودشان باشگاه را اداره كنند.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اين‌كه «دليلي براي دولتي ماندن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس وجود ندارد» گفت: يكي از اولويت‌هاي تصويب اصل 44 قانون اساسي براي واگذاري كارها به مردم، باشگاه‌هاي ورزشي بودند البته باز هم اين بدان معنا نيست كه دولت در هنگام واگذاري اين باشگاه‌ها، كمكي به آن‌ها نكند. قطعا دولت و مجلس بايد پول، يارانه و بودجه به اين باشگاه‌ها بدهند و از آن‌ها مقررات‌زدايي كنند اما دخالت مستقيم در كارها نداشته باشند.

وي از برخي مديران كه به گفته وي «تخصص‌شان در به كارگيري افراد غيرمتخصص است»، خواست تا از اين تخصص‌شان استفاده نكنند.



۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...