نسخه چاپی

گروگان گرفتن پیرزن مقیم آمریكا برای املاك ۶۰۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی استان كرمانشاه از كشف آدم ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی توسط ماموران انتظامی كرمانشاه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان،سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در این آدم ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

وی با بیان اینکه پیز زن ربوده شده در آمریکا زندگی می‌کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار سوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودرو ام وی ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه‌ای شهر منتقل کردند، که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و ۲ زن و یک مرد را که در حال فرار بودند،دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وارد منزل مورد نظر شدند و با آزاد کردن گروگان 80 ساله، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۶/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...