نسخه چاپی

انتصاب سفیران جدید ایران در مالزی،آذربایجان و تانزانیا

سفیران جدید ایران در مالزی، آذربایجان و تانزانیا منصوب شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، بنا به پیشنهاد علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و با تایید محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، محمد جلال فیروزنیا بعنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در مالزی منصوب شد.

فیروزنیا پیش از این در مسئولیتهای سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و بحرین، مدیرکل خلیج فارس و خاورمیانه و مشاور وزیر امور خارجه مشغول به کار بوده است.
انتصاب سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان

بنا به پیشنهاد علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و با تایید محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، محسن پاک آیین بعنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان منصوب شد.

پاک آیین پیش از این در مسئولیتهای رییس ستاد افغانستان وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای زامبیا، ازبکستان و تایلند و نیز معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مشغول به کار بوده است

وی دارای تألیفات متعددی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین الملل است.

انتصاب سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا

بنا به پیشنهاد علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و با تایید محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، مهدی آقاجعفری بعنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا منصوب شد.

آقاجعفری پیش از این در مسئولیتهای معاون مدیرکل خلیج فارس و خاورمیانه وزارت امور خارجه، سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بحرین مشغول به کار بوده است .

۱۳۹۱/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...