نسخه چاپی

تداوم استكبارستیزی

تداوم استكبارستيزي

سیزدهم آبان نماد «استكبارستیزی» ملت ایران است و حضرت امام خمینی(ره) با تبیین ابعاد دكترین استكبارستیزی، افكار عمومی را نسبت به ابعاد دشمنی استكبار جهانی و ضرورت ایستادگی در برابر آن هوشیار كرده‌اند.


38 سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) می‌گذرد و اکنون در آستانه سالگرد این روز تاریخی که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) «انقلاب دوم؛ انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» قرار داریم و قرار است روز شنبه راه‌پیمایی 13 آبان ملت ایران در سراسر کشور برگزار شود. سیزدهم آبان نماد «استکبارستیزی» ملت ایران است و حضرت امام خمینی(ره) با تبیین ابعاد دکترین استکبارستیزی، افکار عمومی را نسبت به ابعاد دشمنی استکبار جهانی و ضرورت ایستادگی در برابر آن هوشیار کرده‌اند.
رهبر کبير انقلاب اسلامي از خوي تجاوزطلبي و ضرورت ایستادگی و مبارزه و مذاکره نکردن و رابطه نداشتن با استکبار چنين سخن گفتند: «خيال نكنيد كه روابط ما با آمريكا و روابط ما با نمي‏دانم شوروي و روابط ما با اينها يك چيزي است كه براي ما يك صلاحي دارد. اين مثل رابطه بره با گرگ است! رابطه بره با گرگ، رابطه صلاح‌مندي براي بره نيست، اينها مي‏خواهند از ما بدوشند، اينها نمي‏خواهند به ما چيزي بدهند.»
موقعیت امروز جمهوری اسلامی و دشمنی‌ها و خصومت‌های مستمر زیاده‌خواهان اروپایی و آمریکایی، به خوبی ضرورت ایستادگی و تداوم مبارزه با استکبار جهانی را آشکار می‌کند و مؤید این نظر است که استکبار حد یقفی برای زیاده‌خواهی‌های خود قائل نیست و تا تسلیم جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده کوتاه نخواهد آمد. اکنون پس از شش سال رئیس‌جمهور محترم که خود پیشگام حل مشکلات پرونده هسته‌ای‌ از طریق مذاکره با آمریکایی‌ها بود، به طور رسمی اعلام می‌دارد که بدعهدی‌های آمریکا در برجام نشان می‌دهد که این کشور برای مذاکره قابل اعتماد نیست و نباید در حل مشکلات با آنان مذاکره کرد! او رفتار آمریکایی‌ها در مواجهه با برجام را یادآور شده و درباره اینکه آمریکایی‌ها حالا به بعضی کشورهای شرق آسیا پیغام مذاکره می‌دهند، گفت: «مگر دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند! شما مذاکره دیروز را علنی زیر پا می‌گذارید و به مذاکره امضا شده‌ای که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده، بی‌اعتنا هستید.»
حقیقتی که سال‌های سال حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کرده بودند؛ اما آقای روحانی ترجیح داد آزموده را بار دیگر بیازماید که حاصل آن تأیید منطق استکبارستیزی ملت بود.

۱۳۹۶/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...