نسخه چاپی

افشاگری كی‌روش علیه یك زن

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مشاهدات خود را از نزدیك ادامه می‌دهیم و چند جوان فرصت حضور دارند. سعی خواهیم كرد معیارهای بهتری را برای انتخاب بازیكنان داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد چگونگی دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: نظر همه مربیان محترم و ما احترام خاصی برای آنها قائل هستیم. نه تنها بازی ها را مشاهده می‌کنیم، بلکه آنالیز می‌کنیم و تک تک بازیکنان را مدنظر داریم. خود من هم علاقه دارم که یکی دو بازیکن اضافه را دعوت کنم، اما امکان حضور همه نیست. مشاهدات خود را از نزدیک ادامه می‌دهیم و چند جوان فرصت حضور دارند. سعی خواهیم کرد معیارهای بهتری را برای انتخاب بازیکنان داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا امکانات تیم ملی در این شرایط راضی است یا خیر، گفت: مثل همیشه بزرگترین مشکل ما سخت افزار و امکانات است. بعد از گذشت 7 سال هنوز امکانات ما تغییری نکرده و همانند روز نخست است و هر اردو یک چالش جدید و سخت برای ما محسوب می‌شود. مهم‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستیم این است که بودجه مشخصی برای حمایت از برنامه‌ها نداریم و بازی‌های تدارکاتی را از دست می‌دهیم. به عنوان مثال تیم ملی عربستان ۱۵ روز پیش به جام جهانی صعود کرد اما به دلیل اینکه شرایط مالی خوبی دارد، می‌تواند گزینه بهتری برای بازی‌های تدارکاتی نسبت به ما داشته باشد. همانطور که می‌دانید در اردوهای قبلی با ارتباط شخصی که داشتم، دو بازی خوب مقابل توگو و روسیه انجام دادیم و حالا ونزوئلا و پاناما را پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: متأسفانه چون بودجه مشخصی برای تیم ملی نداریم هنوز هم نمی‌توانیم به رویاهای هواداران جامه عمل بپوشانیم. وزیر ورزش صحبت از صعود به دور دوم جهانی و 7 بازی تدارکاتی کردند اما هنوز خبری از حمایت‌ها نشده و نمی‌توانیم برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

کی‌روش تأکید کرد: با تمام این سختی‌ها سعی می‌کنیم کار را جلو ببریم. در ماه نوامبر هستیم اما هنوز بودجه مشخصی برای پیاده کردن برنامه‌های تدارکاتی خود نداریم.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال ایران دو دسته آدم داریم، گفت: دسته اول مربیان، بازیکنان و افراد زحمت‌کشی که کار زیادی می‌کنند و دستاوردی برای ارائه دارند اما نوع دیگر تنها با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای پروپاگاندا و ارتباطاتی که دارند، در فوتبال هستند اما متأسفانه آنها به عنوان قهرمان به نظر می‌رسند. کسانی که رسانه دارند یا هجمه‌های رسانه‌ای ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال پولی که متعلق به پاداش و حقوق بازیکنان بوده، برداشته و برای مصارف شخصی خرج کرده‌اند. فدراسیون از چه کسانی حمایت کرد؟ از آن خانم که از پروپاگاندا استفاده کرد، بپرسید پول بازی‌های دوستانه کجا است؟ در حساب فدراسیون ایران و فیفا نیست، پس کجا رفته است؟ آن خانم طوری وانمود کرد که انگار او آن پول‌ها را آورده بود اما اینطور نبود چون این پول تیم ملی و بازیکنان بود. فدراسیون از چه کسی حمایت می‌کند؟ از آن افرادی که رسانه دارند.

کی‌روش عنوان کرد: قبلاً هم گفتم نمی‌خواهم در باره این مسائل صحبت کنم. تنها می‌گویم پول آماده‌سازی تیم ملی کجا است. دیگر سؤال بیشتری نپرسید. بهتر است از من در مورد آب و هوا بپرسید!

۱۳۹۶/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...