نسخه چاپی

اختلاف نظر جدی بین دولت و مجلس وجود ندارد

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌كه «دولت و مجلس اختلاف نظر جدی با یكدیگر ندارند»، گفت كه در صورت بروز مشكل در روند تعامل سه قوه، مردم هستند كه متضرر خواهند شد.

به گزارش نما ، عبدالرضا عزیزی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: مجلس و دولت تعامل خوبی در حوزه تصویب طرح ها و لوایح دارند و اختلاف نظر جدی بین آن‌ها مشاهده نمی‌شود. ما همیشه دولت را کمک و حمایت کرده‌ایم که آخرین مورد آن رای اعتماد مجلس به وزرای علوم و نیرو بود.

وی افزود: هزینه تعامل پایین و راندمان بالاست ولی هزینه تقابل بالا و راندمان پایین است؛ بنابراین هرچه تعامل مسئولین قوا با هم بیشتر باشد مردم سود می‌برند ولی اگر مشکلی در این میان وجود داشته باشد مردم ضرر خواهند کرد. البته خوشبختانه رهبری به عنوان تنظیم کننده قوا در مواردی که ایرادی وجود داشته باشد هر یک از قوا را در مسیر مستقیم هدایت می‌کند.

وی درباره مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری نیز گفت: متاسفانه در گذشته‌های دور وزارت تعاون و نیروی انتظامی شرکت تعاونی راه انداختند و برای خود موسسات مالی تاسیس کردند که نظارت درستی بر آن‌ها انجام نشد. در حالی‌که باید در مسائل مالی مدیریت واحد وجود داشته باشد و مسئول این کار بانک مرکزی است. بانک مرکزی باید خودش مجوز بدهد و خودش نظارت کند. وقتی مجوز از جای دیگر صادر می شود امکان نظارت بانک مرکزی هم وجود ندارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس ادامه داد: از اینجا به بعد باید این تدبیر صورت گیرد که ارگان های نظامی یا وزارت تعاون برای مسائل مالی مجوز صادر نکنند. البته خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته مشکل برخی از موسسات حل شده و با توجه به اهتمام مسئولین امر مشکلات سپرده گذاران سایر موسسات نیز دیر یا زود حل خواهد شد.

۱۳۹۶/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...