نسخه چاپی

پایگاه‌های منافقین را در دنیا بشناسید

گزارش محرمانه وزارت دادگستری آمریكا از وجود ده‌ها پایگاه گروهك منافقین در سراسر دنیا و وضعیت سركرده این گروهك خبر می‌دهد.

به گزارش نما، جوان آنلاین نوشت: گزارش محرمانه وزارت دادگستری آمریکا از وجود ده‌ها پایگاه گروهک منافقین در سراسر دنیا و وضعیت سرکرده این گروهک خبر می‌دهد.

در این گزارش که از سوی اداره بازرسی فدرال آمریکا در سال ۲۰۰۴ تهیه شده است آمده: منابع آگاه از لس‌آنجلس گزارش داده‌اند که ایالات متحده و دول اروپایی مجاهدین خلق را به صورت سازمانی تروریستی می‌شناسند و بیشتر این مبحث اشاره به رهبری این گروه داد.

مسعود رجوی به هنگام تهاجم از پیش طراحی شده ایالات متحده آمریکا به عراق، از این کشور گریخت اما از سوی قوای ایالات متحده و متحدانش دستگیر نشد.

البته گمان نمی‌رود که مجاهدین علیه منافع ایالات متحده و اروپا دست به حمله بزنند، هر چند که این گروهک همچنان در صدد طراحی عملیاتی در آمریکا و اروپا می‌باشد که ضربه زدن به منافع دولت ایران را هدف قرار می‌دهد.

علاوه بر این مجاهدین پیوسته در حال ارائه گزارشات و اطلاعات گمراه‌کننده در خصوص دولت ایران در ایالات متحده و اروپا می‌باشند، آنها به طور مستمر لابی‌هایی را تشکیل و در جراید کنفرانس‌هایی ترتیب می‌دهند و اطلاعاتی در زمینه دولت کنونی ایران مخابره می‌کنند که همگی آنها نادرست می‌باشد و هدفش تأثیر گذاری بر رسانه های غربی و دولت‌های آنان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اغلب این گزارشات از سوی منابعی اطلاعاتی غرب به صورت اخبار واقعی شناخته شده و به صورت اطلاعات روشنگر اشاعه می شود.

در ادامه این سند با اشاره به گزارش واحد تحقیق در لس‌آنجلس محل استقرار واحدهای منافقین در سراسر دنیا بدین شرح مشخص شده است:

واشنگتون دی‌سی، کلیسای فالس ( Washington d.c/Falls Church.VA)

سان‌دیگو، ایالت کالیفرنیا (San Diego.California)

برکلی، سان‌فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا (SanFransico/Brekeley.California)

تمپا، ایالت فلوریدا (Tampa.Florida)

دالاس، ایالت تگزاس (Dallas.Texas)

آتلانتا، ایالت جرجیا (Atlanta.Georgia)

نیویورک سی‌تی، ایالت نیویورک (New York City.NEW York)

شهر کلن آلمان (Cologne.Germany)

پاریس، فرانسه (Paris.France)

شهر مالمو سوئد (Malmo.Sweden)

بریسبن، استرالیا (Brisbane.Australia)

لندن، انگلیس (London.England)

استکهلم، سوئد (Stockholm.SWEDEN)

آمستردام، هلند (Amsterdam.Holland)

احتمالاً شهر رم در ایتالیا (Italy.Possibly rome)

۱۳۹۱/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...