نسخه چاپی

كسری بودجه در دولت یازدهم ركورد زد

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادكوه، جویبار، سیمرغ و سوادكوه‌شمالی در مجلس گفت: اعداد و ارقام اعلام شده در گزارش 100 روزه دولت دوازدهم٬ آن‌ چیزی نیست كه در كشور وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالله رضیان عصر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه عملکرد 100 روزه روحانی٬ رئیس‌جمهور دولت دوازدهم اشاره و اظهار کرد: گزارش ارائه شده و آمارها بیشتر امیدوارکننده بود و فضای کشور این چنین نیست.

وی افزود: گزارش 100 روزه رئیس جمهور را به‌صورت کامل و کارشناسانه گوش کردم و نگاه مجلس این بود که اعداد و ارقام اعلام شده آن چیزی نیست که در جامعه می‌بینیم و وجود دارد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که در جامعه و در حوزه‌های مختلف چالش‌هایی وجود دارد و دولت باید فضای کلان کشور را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه دو اشکال مهم و اساسی در اقتصاد کشور داریم٬ اظهار کرد: 12 چالش مهم در کشور داریم که ما را تهدید می‌کند که یکی از آنها مبحث منبع درآمدی دولت است.

رضیان بیان کرد: در سال 1394 بالاترین کسری بودجه را در کشور داشتیم که 54 درصد بود و این کسری در سال گذشته به 42 درصد رسید و امسال تاکنون 30 درصد کسری بودجه داریم.

۱۳۹۶/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...