نسخه چاپی

اعتراض ترامپ به بی‌عدالتی در نظام آمریكا/ هیلاری كلینتون هم دروغگوست

رئیس‌جمهور آمریكا از برخورد دوگانه با مایكل فلین و هیلاری كلینتون به سبب دروغ‌گویی به اف‌بی‌آی انتقاد كرد و گفت: عدالتی در این كشور وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ژنرال فلین (مشاور سابق امنیت ملی آمریکا) به اف‌بی‌آی دروغ می‌گوید و زندگی‌اش ویران می‌شود در حالی که هیلاری کلینتون متقلب در بازجویی‌های اف‌بی‌آی بدون هیچ سوگندی و هیچ ضبط صدایی بار‌ها دروغ می‌گوید هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد؟ نظامی متقلبانه روی کار است یا فقط یک استاندارد دوگانه اعمال می‌شود؟


او در پیام دیگری آورده است: بسیاری از مردم در کشور ما می‌پرسند: وزارت دادگستری درباره این حقیقت که هیلاری متقلب پس از دریافت احضاریه از کنگره آمریکا، ۳۳ هزار ایمیل را پاک کرد و به طور کامل از بین برد، چه کرد؟ عدالتی در کار نیست.


رئیس جمهور آمریکا در پیامی دیگری از اقدام ای‌بی‌سی نیوز در تعلیق خبرنگار این شبکه تقدیر کرد و نوشت: به ای‌بی‌سی نیوز به سبب تعلیق برایان راس بخاطر گزارش نادرست و عاری از صداقتش درباره روسیه تبریک می‌گویم. شبکه‌ها و روزنامه‌های بیشتری باید با اخبار جعلی‌شان همین رفتار را در پیش گیرند.

ای‌بی‌سی نیوز در گزارش ویژه زنده تلویزیونی خود اعلام کرده بود یک فرد مطلع و از نزدیکان ژنرال مایکل فلین گفته است او آماده شهادت دادن است مبنی بر اینکه ترامپ در زمان نامزدی انتخابات به وی دستور داده بود با مقامات روسیه تماس برقرار کند.

۱۳۹۶/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...