نسخه چاپی

قطر ادعای امارات رد كرد

یك منبع مسئول در وزارت خارجه قطر اظهارات وزیر مشاور در امور خارجه امارات در خصوص میانجی‌گری دوحه بین طرف‌های یمنی را رد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، یک منبع مسئول قطر ضمن رد اظهارات «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات درباره میانجی‌گری قطر برای آنچه «نجات شبه‌نظامیان حوثی» خوانده شد، تأکید کرد که این اظهاراتی بی‌پایه و اساس است.

این منبع قطری افزود: باعث شگفتی است که این اظهارات را یک مسئول وزارت خارجه امارات بیان داشته در حالیکه بهتر آن بود که وی پیش از بیان این سخنان که به نفع ملت برادر یمن نیست، دقت لازم را مبذول می‌داشت.

به گفته این منبع، قطر از هر گونه میانجی‌گری برای پایان دادن به جنگ بیهوده که تنها بهای آن را ملت برادر یمن پرداخت می‌کنند، استقبال می‌کند تا بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی به یک راه‌حل سیاسی دست یابند.

بنابر گزارش خبرگزاری قطر(قنا)، این منبع قطری همچنین تصریح کرد که دوحه به حمایت خود از میانجی‌گری کویت بین طرف‌های یمنی ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی برای ارائه کمک به ملت یمن جهت مقابله با اوضاع فاجعه‌بار و شرایطی که در نتیجه جنگ به وجود آمده است، دریغ نمی‌کند.

۱۳۹۶/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...