نسخه چاپی

پست جدید فیس‌بوك كی‌روش:غیرممكن را ممكن كن

عکس خبري -پست جديد فيس‌بوک کي‌روش:غيرممکن را ممکن کن

سرمربی تیم ملی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از جام جهانی نوشت.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش در این پست که در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد تیم های همگروه با ایران در تمام دوره های حضور تیم ملی در جام جهانی را نام برد و نوشت:غیرممکن را ممکن کن؛ در روسیه ۲۰۱۸ تیم ملی ایران با بزرگترین چالش تاریخ جام جهانی اش روبروست. در این مسیر همگی باید متحدانه رودرروی این چالش بزرگ قرار بگیریم.

ما بیش از یک قدم جادویی در راه آماده سازیمان نیاز داربم. ما به یک مدیریت جادویی «جهادی» برای ایجاد یک اماده سازی ویژه؛خلاقانه و ابتکاری برای جام‌جهانی که حمایت و پیشرفت لازم را برای رفتن به پیشروی بازیکنان داخلی مان به سمت ایستگاه بعدی؛ یعنی استانداردهای جهانی؛ است نیاز داریم

واقعیت همین است. اینکه ما به بالا بردن سطح بازیکنان داخلی مان بمنظور افزایش شانس موفقیت مان در روسیه نیاز داریم. واقعیت این است که استاندارد های لیگ ما کیلومترها با استانداردهای لیگ های روز دنیا و ریتم بازی و گردش توپ انها فاصله دارد. ما گزینه دیگری نداریم.

این الزامی است که بازیکنان داخلی ما بتوانند با یک برنامه آماده سازی قوی و منسجم و طولانی مدت؛ آماده شوند. در این زمان باید فاصله ی مان را کاهش داده و شانس صعودمان را افزایش دهیم.

قبول نکردن این ها یا روبرو نشدن با آنها؛ چه بخواهیم چه نخواهیم یک خودکشی است. امیدوارم و آرزو میکنم همه ی اعضا و جامعه فوتبال ما شرایط کنونی را درک کنند تا بتوانند تعهد و پشتیبانی و همکاریشان را با تیم ملی نشان دهند.

۱۳۹۶/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...